1402-11-30 11:06
327
0
88853
با حضور معاون استاندار گلستان انجام شد؛

افتتاح کانال تلویزیونی انتخاباتی در گلستان

کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران، ویژه حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر امروز افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان صبح امروز در مراسم افتتاح کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران در رامیان، گفت: کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی این روزها که در مرحله پخش آزمایشی قرار دارد برنامه‌هایی باهدف آشناکردن مردم با فرهنگ و باورهای مختلف و برنامه‌های انتخاباتی تبلیغی و تهییجی پخش می‌کند.
 
 وی افزود: برنامه تبلیغاتی نامزدها از سوم اسفند پخش می‌شود و علاوه بر بارگذاری محتوای ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای متقاضی، مناظره داوطلبان نیز پخش خواهد شد.
 
 شکری نیا گفت: هر نامزد متقاضی در ۷ مناظره دوساعته شرکت می‌تواند شرکت کند و این روزها مشغول ضبط مناظره‌ها در صداوسیمای گلستان هستیم.
 
وی تصریح کرد: سهم گلستان ۶ کانال به تعداد حوزه‌های انتخاباتی استان با نام‌های هیرکان، آبشاران، قابوس، خلیج گرگان، نگارستان و کبودوال است.
 
 مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: مردم می‌توانند از طریق گیرنده دیجیتال، کانال موردنظر خود را جستجو و تماشا کنند.
 
 همچنین سید علی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان در این مراسم با قدردانی از صداوسیما در راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی با اقدامی جهادی گفت: این شبکه‌ها بستری را برای عدالت تبلیغاتی ایجاد می‌کند.
 
 مهاجر گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن آغاز شده و تبلیغات رسمی نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند تا دهم اسفند انجام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: هر نامزدی که در سامانه معرفی شده از سوی صداوسیما ثبت‌نام کرده باشد می‌تواند از ظرفیت تبلیغات در این شبکه‌ها استفاده کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.