1395-02-22 13:54
1126
0
31824
مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان:

اقتصاد مقاومتی مطروحه از جانب مقام معظم رهبری نقشه راه اقتصاد کشور است

علی اکبر عرفانی سیاست های مطرح شده اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را  به عنوان نقشه راه اقتصاد کشور دانست.

به گزارش گلستان ما، علی اکبر عرفانی، مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو سلام در خصوص اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری گفت: سیاست های مطرح شده اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید به عنوان نقشه راه اقتصاد کشور قرار گیرد و دولتمردان با عملیاتی کردن این سیاست ها، به مقاوم سازی اقتصاد کشور بپردازند.

وی تصریح کرد: اقتصادی موفق است که در بین آحاد جامعه از پویایی برخوردار و در برابر شوک های خارجی بادوام باشدو به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در میدان عمل تاکید کرد.

دولتمردان با عبرت از بی اعتمادی آمریکا به ظرفیت های داخلی اتکا کنند

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان عنوان کرد: با توجه به اینکه نجات اقتصاد کشور در گرو عمیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است از اینرو دولتمردان باید سیاست های مقاوم سازی اقتصاد را در عمل در بین آحاد جامعه پیاده نمایند.

عرفانی در ادامه سخنانش به نقض آتش بس در سوریه اشاره کرد و گفت: بدعهدی آمریکایی در مقاطع مختلف تاریخ باید درس عبرتی باشد که شیطان بزرگ تنها بدنبال منافع مشترک خود است و هرگز قابل اعتماد نیست.

وی عنوان داشت: بدعهدی آمریکا در پسابرجام ثابت کرده است که هرگز آمریکا به تعهدات خود وفادار نبوده و برجام فقط بر روی کاغذ باقی خواهد ماند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان یکی از سیاست های بسیج دانشجویی در جامعه دانشگاهی را گفتمان سازی و مطالبه گری در راستای منویات رهبری برشمرد.

عرفانی در پایان گفت: دانشجویان باید با تقویت روحیه مطالبه گری در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از مسئولین در حوزه های مختلف مطالبه گری نمایند و مسئولین نیز این دغدغه های دانشجویان که موجب پیشرفت کشور خواهد شد را پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.