1394-03-16 15:59
1655
0
15746
امام جمعه بندرترکمن:

امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری را معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در خطبه ها عنوان میکرد

امام جمعه بندرترکمن گفت: امام خمینی (ره) آیت الله خامنه ای را طرفدار قشر مستضعف جامعه می دانست و می گفت او معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در خطبه ها و جماعات است.

به گزارش گلستان ما، همزمان با سالروز انتصاب امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار آوای ترکمن با اشاره به ویژگی های شخصیتی مقام معظم رهبری از زبان امام خمینی (ره) و شخصیتهای سیاسی مذهبی داخلی و خارجی گفت: امام خمینی (ره) آیت الله خامنه ای را طرفدار قشر مستضعف جامعه می دانست و می گفت او معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در خطبه ها و جماعات است.

وی افزود:معمار کبیر انقلاب، معظم له را در بین متعلمان به دین مانند خورشیدی درخشان می نامید و نعمتی خداوندی که عالم به دین الهی است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به سخنان آیت الله حسن زاده آملی در مورد مقام معظم رهبری اظهارداشت:آیت الله حسن زاده آملی با ذکر مولا با رهبر سخن گفته و تاکید داشت به حرف رهبری گوش دهید چون گوش ایشان به دهان امام زمان است.لذا هر کس لفظی غیر از امام خامنه ای برای معظم له بکارببرد جفاکرده است.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد:رایس وزیرسابق امور خارجه آمریکا بیان داشته؛ رهبر ایران می تواند نقشه هایی که در زمان طولانی کشیده شده را در یک سخنرانی یک ساعته برملا کند.لذا نمونه آن را می توان در سخنان مقام معظم رهبری به رییس جمهور عراق مبنی بر تجزیه عراق دانست که تجزیه عراق خیانت به مردم عراق نیست بلکه خیانت به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان پوتین رییس جمهور روسیه و حضورش در ایران خاطرنشان ساخت: پوتین که با 1200 محافظ و اسکورت به حضور مقام معظم رهبری آمده بود گفت، آنچه که من در رابطه با حضرت عیسی مسیح مطالعه کردم در ایشان دیدم لذا ایران هیچ وقت با حضور این شخصیت بزرگ شکست پذیر نیست و من قدرت روحانیت و علمای اسلام را دیدم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.