1393-10-28 10:03
2024
0
9050

اهانت به رسول مکرم اسلام (ص) اعلان جنگ با مسلمانان جهان است / وحدت مسلمین از هر واجبی واجب تر است

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان باید بدانند اهانت به رسول مکرم اسلام (ص) و همه انبیا و امامان به معنای اعلان‌جنگ با مسلمانان جهان است.

به گزارش گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه با محکومیت اقدام نشریه فرانسوی گفت: حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحم و پیامبر مبارک اسلام قلب همه آزادگان جهان و ارادتمندان و متدینان بخصوص مسلمان را جریحه‌دار کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که قدرت‌های استکباری، استعماری و کفر جهانی با تمام اختلافاتی که در میان خودشان دارند روش‌های تضعیف و تسلط بر کشورهای اسلامی و درواقع میوه فاسد درخت تفرقه هستند و هدفی مشترک دارند.

رجبی افزود: دشمنان تلاش‌های هماهنگ نظامی و سیاست‌های اقتصادی و کوشش‌های تبلیغی و ارتباطات فکری و فرهنگی خود را به شیوه‌های بسیار مدرن و ماهرانه بر این مبنا عیار نموده و می‌نمایند که توهین و اهانت به پیامبر عزیز در حقیقت مکمل اقدام‌های گروه‌های تکفیری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: دشمنان باید بدانند اهانت به رسول مکرم اسلام (ص) و همه انبیا و امامان به معنای اعلان‌جنگ با مسلمانان جهان است.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه اعمال توهین‌آمیز و هتک حرمت به پیامبر اسلام محکوم و پیروان آن حضرت در موقع خودش جواب دندان‌شکن به هتاکان خواهند داد و به‌طورقطع یقین اعلام می‌کنم ارادتمندان پیامبر (ص) از ارزشمندترین سرمایه، جان خودشان مایه خواهند گذاشت.

رجبی گفت: از علما و نخبگان جهان اسلام می‌خواهیم تا در برابر این اقدام وقیحانه موضع‌گیری کرده و تلاش خود را مصرف افشای پشت پرده جریان‌های تروریستی اسلام نما و همچنین دشمنان پلید اسلام‌ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی‌مرتبت (ص) کنند.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که وظیفه مسلمانان در قبال این اهانت و وحدت میان خودشان چیست؟ گفت: تردیدی نیست که امت اسلامی در این برهه از زمان که پیدایش گروه‌های تندرو تکفیری که عوامل مهم فتنه‌گری در منطقه می‌باشند بیش از هر چیز به وحدت و انسجام نیاز دارند.

وی با اشاره به این مطلب که خداوند متعال نیز فرمان داده که همگی به ریسمان او جنگ بزنیم و از تفرقه و پراکندگی بپرهیزیم گفت: وحدت مسلمین از هر واجبی واجب‌تر است همه مسلمین باید بدانند که امروز دشمن به اختلاف ما خیلی دل‌بسته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این مطلب که امروز وقت اختلاف میان مسلمین نیست گفت: امروز وقت واقعیت‌شناسی است باید دیدها را بازکنیم حوادث منطقه و توهین به پیامبر (ص) ناشی از این توافق پنهان تکفیری غربی است.

رجبی خاطرنشان ساخت: لازم میدانم به فرمایشات گهربار امام خامنه‌ای در خصوص تکفیری غربی اشاره‌کنم. معظم له در سالگرد ارتحال امام راحل فرمودند این‌ها (تکفیری‌ها) دشمن اصلی نیستند. این را همه بدانند تکفیری‌ها دشمنی می‌کنند؛ حماقت می‌کنند؛ اما دشمن اصلی آن‌کسی است که این‌ها را تحریک می‌کند؛ آن‌کسی که پول در اختیارشان می‌گذارند وظیفه را مردم خوب می‌دانند و دشمن را خوب می‌شناسند.

به گفته وی: قلب دشمن مانند مرداب، آب نرسیده است بوی نفرت می‌دهد ما باید کاری بکنیم کسانی که کاریکاتور علیه پیامبر و مسلمانان می‌کشند و در داخل مرداب تعفن گرفته دشمن قرار دارند بخشکند، بمیرند و امیدی به بازگشت نداشته باشند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: حقیر در خانه ملت خدمتگزار مردمی همیشه بیدار را به عهده‌دارم. مردمانش مردمان حماسه‌ساز و همیشه درصحنه و حاملان وحدت در استان و کشور هستند. من به مردم شهرستان‌های مینودشت گالیکش کلاله و مراوه‌تپه می‌بالم که دشمن‌ستیز و دشمن شناسند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.