1399-10-13 21:11
546
0
72437
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان عنوان کرد؛

فتنه همچنان زیر خاکستر است/اگر آقا ذره ای کوتاه می آمد ایران از افغانستان هم بدتر می شد/سردار سلیمانی شاخصی برای معرفی بهتر ولایت و ولایت پذیری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: فتنه 88 با راهپیمایی ۹ دی خاموش شد اما زیر خاکستر باقی ماند، زیرا هیچکدام از فتنه گران ابراز پشیمانی نکردند و اگر آقا ذره ای کوتاه می آمد ایران از افغانستان هم بدتر می شد.

به گزارش گلستان ما؛حجت الاسلام طاهری امشب در مراسم اولین سالگرد گرامیداشت سرداران مقاومت و دهه بصیرت، با بیان اینکه فتنه ۸۸ با قیام بصیرت آمیز مردم در ۹ دی همان سال بر چیده شد، اظهار کرد: اما چرا مقام معظم رهبری پیوسته تا سال ۹۴ و بعد از انتخابات مجلس باز هم به موضوع فتنه اشاره دارند؟

وی ادامه داد: یک دلیل آن در سال ۹۲ آشکار شد که بعد از۹ دی ۸۸ چون خواص جامعه و افراد تحلیلگر به هشدارها توجه نکردند و به فتنه بزرگ نپرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد گلستان با بیان اینکه در سال ۹۲ تعدادی از موثران در فتنه به عنوان وزیر انتخاب شدند، تصریح کرد: این بی سابقه است که در یک نظام کسانی که دستشان در دست فتنه است و قصد براندازی ان نظام را داشتند بر مسند وزار بنشینند!

وی با بیان اینکه هشدارهای رهبری برای این بود که اگه نظام را قبول ندارید دخالتی نکنید، یادآورشد: ۹ دی متعلق به یک جناح نیست و حتی علی مطهری هم در راهپیمایی ۹ دی بود، این هشدارهای پی در پی برای شناساندن ابعاد مختلف فتنه و همه دست اندر کاران فتنه به مردم بود.

طاهری اذعان کرد: این فتنه با راهپیمایی ۹ دی خاموش شد اما زیر خاکستر باقی ماند، زیرا هیچکدامشان ابراز پشیمانی نکردند .

وی همچنین کلید رمز اجتماعات و اعتراضات(اغتشاشات) تقلب خواند و بیان کرد: اگر رهبرانقلاب یک قدم از مواضع خود که اجرای قانون بود ، عقب می نشست و می گفتند در انتخابات تفلب شده و باید باطل شود، ایران از افغانستان بدتر می شد و این اتفاق می توانست شروع دخالت نهادهای بین المللی از جمله امریکا در ایران برای برگزاری انتخابات باشد.

طاهری پیرو ولی فقیه بودن را ویژگی بارز مردم در بوجود آوردن یوم الله 9 دی دانست و ابراز کرد: مردم در سال 88به این مطلب رسیدند که فتنه گران به دنبال احقاق حق پایمال شده نیست. در اظهارات موسوی بود که این حرکت قدم اول است و اینها به دنبال جایگاه بالاتر از ریاست جمهوری هستند و کنار زدن رهبری را در ذهن خود می پروراندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در بخش دیگری از سخنانش به سردار سلیمانی به عنوان شاخصی برای معرفی بهتر ولایت و ولایت پذیری اشاره کرد .

مکتب شهید سلیمانی یک دانشگاه است و شاخصه آن ولایت پذیری است

سردار علی ملک شاهکوهی هم در ادامه با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی به ویژه فاو، کربلای ۴ و ۵ ، بعد از جنگ تحمیلی در تامین امنیت در منطقه شرق کشور، اظهار کرد:  ماموریت سوم شهید در سوریه است که در پی نقشه دشمن و تمریکا برای خاورمیانه جدید که ثقل اصلی این نقشه راه را سوریه در نظر گرفتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: بعد از جدایی مردم از ارتش و ورود ۱۵۰ هزار داعشی جنگ و و ویرانگر به سوریه با شعار پیروزی وکار برروی ذهن مردم که هر چقدر بیشتر شیعه بکشید و مسجد منفجر کنید و ... داستان هایی ساختند که ارتش هم نمی توانست مقابل آنها بایستد.

وی با بیان اینکه اگر مقام معظم رهبری ذره ای کوتاه می آمد ایران واقعا از افغانستان هم بدتر می شد، تصریح کرد: ایشان تصمیم بزرگی در فتنه و بعد در قبال سوریه گرفتند که به شهید سلیمانی فرمودند باید سوریه حفظ شود.

ملک شاهکوهی ادامه داد: شهید سلیمانی از لبنان وارد سوریه شدند و با تعداد نیروی  اندک شروع به پاکسازی منطقه و بازسازی ارتش سوریه کردند و بعدها فاطمیون و زینبیون و ..‌. شکل می گیرد و بعد دیدار سردار با پوتین و کمتر از ۴۸ ساعت همراهی کامل روسیه برای جنگ با داعش محقق شد و روسیه وارد میدان شد.

وی اضافه کرد: همزمان با ورود داعش به سوریه گروهی وارد موصل و بغداد می شود و به دنبال فتح بغداد بودند و با نقشه داعش برای ورود به اربیل با ورود سردار سلیمانی نقش بر آب می شود.

ملک شاهکوهی اذعان کرد: اگه سردار سلیمانی با تدابیری که داشتند در سوریه حاضر نمی شدند امروز قطع به یقین باید از ۴ طرف برای دفاع از مرزهای کشور درگیر خطر بزرگی بودیم.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی یک دانشگاه است، تاکید کرد:ولایت پذیری و استکبارستیزی از شاخصه های بارز سردار سلیمانی و مصداق بارز اشداء کفار و رحماء بینهم بود.

ملک شاهکوهی ادامه داد: امروز اگر میخواهیم ازمکتب شهید سلیمانی درس بگیریم بایدنسبت  به مسئولیتی که داریم متعهد باشیم تا بتوانیم فردای قیامت پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از دانشگاهیان در ارائه دروس دفاع مقدس به صورت اختیاری متذکر شد:  این جوانها در دست شما امانت هستند در درس دفاع مقدس اهتمام بیشتری داشته باشید. این بچه ها در خصوص دفاع مقدس و شناخت ابعاد ان فقیر هستند لذا باید به جای اختیاری کردن دروسی مانند دفاع مقدس آن را در درسنامه مقاطع مختلف تحصیلی گنجانده شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.