1399-11-21 11:52
569
0
73118
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

ایجاد تفرقه نقشه دشمن برای تضعیف انقلاب است

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: ایجاد تفرقه نقشه دشمن برای تضعیف انقلاب است لذا شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی هستند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام جعفررعایتی امروز در یادواره شهدای اهل سنت مراوه تپه ،اظهار کرد: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مصداق آیه شریفه " وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ" شد تا خداوند متعال جلوه ای از زمینه سازی ظهور منجی را به تصویر بکشد.

وی افزود: یکی از حربه هایی که دشمن برای تضعیف انقلاب به آن دل بسته ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و ما علمای اهل تشییع و اهل سنت موظفیم این نقشه شوم را با روشنگری خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: رژیم طاغوتی پهلوی سالها منابع این کشور را تقدیم به بیگانگان کرد و من گمان نمی کنم ریش سفیدانی که در جمع  ما هستند آن چهره فاجعه بار محرومیت که در بسیاری از نقاط کشور بود را فراموش کرده باشند.

رعایتی بیان کرد: ما در این نظام مقدس معتقدیم شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی اند که تعالیم وحیانی اسلام ناب محمدی را هدف گرفته اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.