1403-05-14 17:30
346
0
90939
یادداشت؛

 ایرانی‌ها کجای تاریخ ایستاده‌اند

احمد ملاشاهی، کارشناس سیاسی استان گلستان گفت: مهم این است که ما سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم جایی بهتر و بالاتر از اروپا و حاکمان مکه و مدینه و ترکیه. با هر اسلامی نمی‌توان بهشتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، احمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت: شاید بپرسیم چرا برخی از کشورهای اسلامی از مصر با آن تمدن باستانی، عربستان با آن مکه و مدینه النی‌اش چرا ترکیه با ادعای امپراطوری عثمانی و اصلاً اروپا با ادعای متمدن بودن و حقوق بشر و حقوق زن و حقوق کودک چرا در جدال خیر و شر و در نبرد ناله کودکان و صدای جنگنده‌ها در سمت باطل تاریخ ایستاده‌اند جواب یک چیز است همه به‌خاطر ترس است ترس.

اگر آزادی در این کشورها واقعی بود حالا نباید می‌ترسیدند آن آزادی که جرئت دفاع از مظلوم در آن نباشد جز خفقان و دیکتاتوری مدرن نیست جسم‌ها آزادند ولی انسانیتشان در بردگی زندگی می‌کند

این ترس به‌خاطر مرگ انسانیت است و مرگ انسانیت به‌خاطر مرگ ایمان است اگر ایمان به خدا باشد در نه گفتن به جنایات و صهیونیست‌ها لحظه‌ای درنگ نداشتند

 اینکه می‌گوییم دین از سیاست جدا نیست؛ یعنی همین. یعنی نمی‌شود گفت کودکان فلسطینی مظلوم‌اند و سپس سیاستی انتخاب کرد که صرفاً تماشاگر مرگ کودکان باشد.

خدای مصر و عربستان و ترکیه خدای زولبیا و بامیه‌ای است که فقط برای برخی ایام و برخی سفره‌ها و مناسک کارایی دارد آنان که نمونه اسلام ترکیه و عربستان و مصر را تجویز می‌کردند بسم‌الله حالا بنگرند که ایمان و خدای آنها چقدر عاجز است که نه به آنها جرئت می‌دهد که به کودکان فلسطین کمک کنند، نه راه کمک دیگران را باز کنند و نه دست رد به سینه قاتلان بزنند

اگر شاه ایران بود حالا ما هم خدا و ایمانی مثل عربستان و ترکیه و مصر داشتیم و بلکه بدتر.

هزار باید سپاسگزار جمهوری اسلامی بود که نه فقط از حامیان اسرائیل نیستیم؛ بلکه حالا تنها عامل نگرانی و ترس صهیونیست‌های کودکش هستیم.

 بعد از شهادت مهمان عزیز ملت ما همان ترس نداشته برخی از ماها هم ریخت جنگ شرافت و غیرت مهمان‌نوازی ایرانی‌ها شروع شده است حالا هرچه می‌خواهد بشود، بشود. مهم این است که ما سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم جایی بهتر و بالاتر از اروپا و حاکمان مکه و مدینه و ترکیه. با هر اسلامی نمی‌توان بهشتی شد.

ما اهل ترس از اسرائیل نیستیم که آن بلا سر ما بیاید که شهید آوینی گفت آنان را که از مرگ می‌ترسند از کربلا می‌رانند ما ملت امام حسین هستیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.