1395-02-10 12:08
1053
0
31221
مسئول بسیج دانشجویی علامه طباطبایی واحد گرگان:

باید امروز بصیرت سرلوحه انتخاب باشد/ نماینده ای که از آمریکا وحشت دارد نمی خواهیم

اسماعیل افرازه گفت:باید بصیرت سرلوحه انتخاب قرار گیرد و به شخصی رای داد که بعد از راه یافتن به مجلس وعده هایش را فراموش نکند.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل افرازه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشجو سلام گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری روز گذشته در دیدار با کارگران فرمودند" این نوبت دوم انتخابات اهمیتش از دور اول کمتر نیست" امید است مردم عزیز امروز نیز همچون دور اول حضوری پرشکوه داشته باشند.

وی افزود: اما باید مواظب رای دادن بود، باید فرد اصلح را شناخت و تفکرات او را درک کرد و سنجید که ایا فرد مورد نظر توانایی احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه را دارد؟؟؟

افرازه تاکید کرد: باید بصیرت سرلوحه کار قرار گیرد و به شخصی رای داد که بعد از راه یافتن به مجلس وعده هایش را فراموش نکند.

وی با بیان اینکه توصیه من توصیه حضرت آقاست خاطرنشان کرد: به کسانی رای دهید که خود را سپر بلای کشور کنند، نماینده ایی که از امریکا ترس و وحشت دارد را انتخاب نکنید.

مسئول بسیج دانشجویی علامه طباطبایی واحد گرگان در پایان گفت: امید است با انتخابی درست و صحیح قلب حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا له الفدا و نایب برحقش امام خامنه ای را شاد نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.