1400-01-28 16:19
667
0
74193
در بیانیه محکومیت تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان عنوان شد؛

برخورد جدی با خاطیان ماجرای واکسن پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول

در پی استفاده غیر قانونی تعدادی از مدیران و پیمانکار طرف قرارداد شهرداری علی‌آبادکتول از سهمیه واکسن پاکبانان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان طی بیانیه این اقدام را محکوم و خواستار برخورد جدی مسوولان دستگاه قضایی با سوءاستفاده‌کنندگان این اقدام شدند.

به گزارش گلستان ما؛ در پی استفاده تعدادی از مدیران و پیمانکار طرف قرارداد شهرداری علی‌آبادکتول از سهمیه واکسن پاکبانان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان طی بیانیه این اقدام را محکوم و خواستار برخورد قانونی و معرفی افراد خاطی به مراجع ذیصلاح شدند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

أَوَّلُ مَن یَدخُلُ النّارَ أَمیرٌ مُتَسَلِّطٌ لَم یَعدِل...  ( اولین کسى که به جهنم مى ‏رود فرمانرواى قدرتمندى است که به عدالت رفتار نمى‏ کند  )  « پیامبر اکرم ص ؛ عیون الاخبارالرضا ج۲، ص۲۸، ح۲۰»

در پی انتشار اخبار در خبرگزاری‌های استانی مبنی بر سوءاستفاده برخی از کارکنان شهرداری علی‌آبادکتول از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و حفظ حقوق پاکبانان دربرخورداری از سهمیه واکسیناسیون، وقوع این مسئله را در شهرستان علی‌آبادکتول به دور از شانیت و عزت مردم شهیدپرور این شهرستان می‌داند و این حادثه را فاجعه‌ای برای مسوولان مربوطه می‌داند. ناگوار است که مسوولان جمهوری اسلامی ایران که خود باید در اجرای عدالت و حفظ حقوق افراد امین و ممتاز باشند این چنین درگیر سوءاستفاده‌های شخصی از امتیاز و جایگاه خود باشند، از مسئولین مربوطه پیگیری و شفافیت کامل این امر را خواستاریم.

در متنی منتشر شده آورده شده که به دلیل انصراف این اشخاص و آماده بودن واکسن و هدر نرفتن آنها به این افراد تزریق شده است ولی سوال این است آیا واقعا آن افراد پاکبان منصرف شده‌اند یا اکنون مجبور به گفتن انصراف هستند؟ و سوال دیگر این است که تنها ۲۴ نفر از ۴۵ نفر اعلام شده در این مرحله مورد تزریق قرار گرفتند که یعنی ۲۱ فرد دیگر هنوز تزریقی ندارند سوال اینجاست چرا از ۲۱ نفر باقی‌مانده عده‌ای برای تزریق انتخاب نشدند و این سهمیه به مدیران شهرداری علی‌آبادکتول اختصاص یافت؟

انتظار است دستگاه قضایی استان در اسرع وقت به این مسئله ورود کرده و ضمن شفافیت کامل در خصوص این ماجرا و اطلاع آن به مردم شریف استان گلستان با افراد خاطی که با داشتن پست و مقام به این مردم خیانت کرده و با اعمال نفوذ و تضییع حق پاکبانان زحمتکش، سعی در بهره‌برداری شخصی بوده‌اند، برخورد کرده و عدالت شایسته و باید را اجرایی کنند.

انتظار می‌رود دستگاه قضایی بر روند اجرایی شدن واکسیناسیون در تمامی مراحل تعیین شده اولویت‌بندی توسط وزارت بهداشت، نظارت داشته تا مبادا شاهد اعمال نفوذ و سوداگری‌های افراد سودجو باشیم، دادستانی و دستگاه قضایی شهرستان علی‌آبادکتول با بررسی ابعاد این تخلف، اقدامات قانونی خود را با شفافیت کامل به اطلاع مردم شریف استان گلستان و این شهرستان برسانند.

* شبکه بهداشت علی‌آبادکتول نیز در خصوص عدم نظارت بر توزیع عادلانه و صحیح واکسن بین پاکبانان پاسخگو باشند

شبکه بهداشت شهرستان علی‌آبادکتول نیز در خصوص عدم نظارت بر توزیع عادلانه و صحیح واکسن بین پاکبانان پاسخگو باشند و بر رعایت حفظ حقوق این افراد شریف  زحمتکش و رعایت اولویت‌های واکسیناسیون الزامی و مورد تاکید قرار دهند.

دانشجویان استان گلستان هوشیارانه در مطالبه و برقراری عدالت و قوانین گام برخواهند داشت، چنانچه توسط دستگاه قضایی این تخلف تایید شود، افراد خاطی باید در فوریت مورد محاکمه قرار گیرند تا مجالی برای تخلفات بعدی نباشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.