1396-10-07 09:59
1446
0
48400
استاد دانشگاه پیام نور با توجه به اظهارات موسوی خویینی ها؛

بغض و کینه نسبت به رهبری و حذف جایگاه ولایت دلیل اصلی فتنه۸۸ بود

مسئول کانون بسیج اساتید پیام نور استان با اشاره به سخنان مرد خاکستری اصلاحات گفت: هدف فتنه گران براندازی و نشانه گرفتن اصل ولایت فقیه بود و موسوی خویینی ها در سخنان خود گفته بود که نباید از خدشه ای که به انتخابات وارد کردیم راحت عبور کنیم و باید این اعتراضات را تا پایین کشیدن (رهبری) از تخت ادامه دهیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ دکتر اسماعیل نادری در همایش علمی اساتید دانشگاه در رابطه با نقش سران فتنه اظهار کرد: در فتنه۸۸ سه گروه دشمن خارجی ، نیروهای داخلی که ابزار دست فتنه گران قرار گرفته بودند و همچنین کسانی که با سکوت خود به این امر دامن زدند نقش داشتند.

مسئول کانون بسیج اساتید پیام نور گلستان گفت: موسوی و کروبی در داخل کشور ابزار دست دشمن و پیشانی فتنه بوده اند و با اسم رمز تقلب وارد میدان شدنند و با وجودیکه دیدند دشمن به اصل ولایت فقیه حمله می کنند اما باز هم موضع خود را با آنان مشخص نکردند.

وی افزود: پیش بینی پیش از موعد انتخابات از سوی موسوی و کروبی و اینکه خود را پیروز انتخابات می دانستند و مردم را پس از اعلام نتایج به کف خیابانها دعوت کردند و سپس ادامه این مسیر  اشتباه منجر به اتفاق تلخ تاسوعا و عاشورا شد و این جسارت به ساحت امام حسین موجب پیدایش حماسه ۹دی شد.

نادری گفت: با این که دشمن چهره خود را به طور آشکار نمایان کرده بود اما سران فتنه این افراد را انسانهای خداجو معرفی کردند و این در حالی بود که آن آشوبگران از عنوان خداجو که به آنان نسبت داده شده بود هم برائت کردند.

استاد دانشگاه پیام نور بیان کرد: در کنار سران فتنه سید محمد خاتمی بیشترین نقش را در آشوبهای ۸۸ داشت.

وی ادامه داد: خاتمی در یازده مرحله در انتخابات ۸۸ نقش داشت که در همان روز انتخابات با بیان اینکه پیروز انتخابات موسوی است اولین تشکیک را در بین مردم ایجاد کرد.

نادری گفت: از ۲۳ تا روز ۵دی همچنان خاتمی با رفتارهایی نظیر نوشتن نامه سرگشاده به رییس دستگاه قضا برای آزادی آشوبگران فتنه ،بی توجهی به سخنان رهبری در خطبه های نماز جمعه در ۲۹ خرداد و دعوت مردم به تجمعات غیرقانونی، همراهی با فائزه هاشمی در تجمعاتی علیه نظام به این کار ادامه داد.

استاد دانشگاه پیام نور با اشاره به سخنان موسوی خویینی ها مرد خاکستری اصلاحات گفت: هدف فتنه گران براندازی و نشانه گرفتن اصل ولایت فقیه بود چرا که موسوی خویینی ها در سخنان خود در آن ایام گفته بود که نباید از خدشه ای که به انتخابات وارد کردیم راحت عبور کنیم و باید این اعتراضات را تا پایین کشیدن (رهبری) از تخت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.