1401-04-23 21:04
395
0
80811
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم، منتقدان نظرات خود را کارشناسانه ارائه دهند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم اگر فردی نیز انتقادی دارد می تواند آن را به کمیسیون منتقل کند تا از نظرات همگان استفاده کنیم.

به گزارش گلستان ما، مرتضی آقا تهرانی ظهر امروز در نشست جوانان گلستان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: این نمایندگان و اعضای کمیسیون فرهنگی هستند که نیازمند جوانان هستند این نشست ها منت شما جوانان بر ما است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از وظایف ما به سینما و تئاتر بر می گردد، خاطرنشان کرد: ما در سعی داریم به موارد در راستای وظیفه قانون گذاری عمل کنیم.

 وی با اشاره به طرح هسته مرکزی محلات نیز افزود: اسلامیت را نباید در طرح ریزی ها فراموش کرد، اسلام دینی کامل است اما متاسفانه برخی آن را به خوبی معرفی و استفاده نمی کنند.

آقاتهرانی با انتقاد از فعالیت های غیرمنصفانه در فضای مجازی ابراز کرد: متاسفانه وقتی به برخی امورات ورود ورود می کنیم مجلس گاهی تحت تاثیر قرار می گیرد برای مثال در بحث سازماندهی فضای مجازی بلافاصله بحث تحت خطر قرار گرفتن اشتغال را مطرح می کنند که اصلا صحیح نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: الان دوساله طرح صیانت از فضای مجازی بر زمین مانده الان که ماده ۸۵ را دریافت کرد که مانده است چه کسی مانده است من برای بحث فضای مجازی خون دل می خورم.

وی گفت: بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم اگر فردی نیز انتقادی دارد می تواند آن را به کمیسیون منتقل کند تا از نظرات همگان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.