1402-10-28 11:58
319
0
88423
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد:

بهره‌مندی ۴۶۰ نفر از روستائیان کلاله از خدمات طرح ملی نذر خدمت هلال‌احمر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در قالب اجرای برنامه نذر ملی خدمت، کاروان داوطلبی هلال احمر به روستای اُقچی بزرگ در کلاله به ۴۶۰ نفر خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی، آموزشی، توانمند سازی و بشردوستانه ارائه کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان؛ محمدحسین ییلاقی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ملی نذر خدمت با رویکردهای زیست‌محیطی و آبرسانی، سلامت‌محور و توان‌بخشی، آموزش و توانمندسازی همچنین معیشت محور و کارآفرینی هم‌زمان با سراسر کشور در گلستان در حال اجرا است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در قالب این طرح کاروان نذر خدمت هلال‌احمر گلستان با ظرفیت داوطلبی یک فوق‌تخصص گوارش، یک متخصص اطفال، ۲ دندانپزشک، ۲ پزشک عمومی، یک پرستار، یک ماما، ۳ کارشناس تغذیه، بهداشت محیط و روان‌شناسی به روستای اُقچی بزرگ در شهرستان کلاله اعزام و به ۲۲۰ نفر خدمات پزشکی و پیراپزشکی رایگان ارائه شد. ضمن اینکه داروهای بیماران مراجعه‌کننده نیز به‌زودی تحویل آنان خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این برنامه باهمت خیرین ۴۰ سبد غذایی، ۳۰ بسته لوازم‌التحریر توزیع و ۴ عدد تانکر آب و ۳ عدد ویلچر به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا شد. همچنین ۳۲ هزار لیتر آب شرب بین اهالی روستا توزیع گردید.

ییلاقی گفت: با حضور اعضای جوان تیم سحر ۶۵ کودک ضمن دریافت بسته‌های آموزشی و فرهنگی با مسابقه نقاشی، قصه‌خوانی، ساخت کاردستی و بازی‌های گروهی ساعاتی سرگرم‌کننده را گذراندند.

معاون داوطلبان هلال‌احمر گلستان گفت: در بخش آموزشی کاروان کلاس‌های کمک‌های اولیه و رویارویی با مخاطرات برگزار و بروشور آموزشی توزیع شد که ۱۱۷ نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند.

دیدار با خانواده شهید گران‌قدر ماسان‌ایشان در روستای اُقچی بزرگ با حضور حجت‌الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان از دیگر برنامه‌های نذر خدمت هلال‌احمر در کلاله بوده است.
انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.