1393-11-09 07:03
1273
0
9603
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان؛

دخالت امروز بیگانگان نتیجه غفلت های دیروز دستگاه دیپلماسی است

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان پیرامون دخالت کلودیا روت نائب رئیس مجلس آلمان در مسائل داخلی ایران، اظهار کرد: علامت سوال در ذهن دانشجویان مطالبه گر به دنبال پاسخ قاطع دستگاه دیپلماسی کشور است!

به گزارش گلستان ما؛ محمدباقر شریفی پاسندی قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان در جلسه روز گذشته این تشکل اظهارکرد: متأسفانه در پی دخالت های بیجای مسئولین مختلف کشورهای دیگر در امور داخلی ایران اسلامی که پیش از این در دولت تدبیر و امید شاهد بودیم در تازه ترین دخالت بیجا «کلودیا روت» نائب رئیس مجلس قانون گذاری آلمان با برخی سیاسیون دیدار داشته و به خود اجازه می دهد از فتنه سبز به نام آزادی بیان دفاع کند.

شریفی پاسندی تأکیدکرد: جای تاسف دارد که دخالت بیگانگان نه با موضع گیری از داخل خاک کشورشان درباره کشور عزیز ما صورت می گیرد بلکه در کمال وقاحت در داخل خاک ایران به خود اجازه می دهند هر غلطی می خواهند بکنند.

وی افزود: علامت سوالی بزرگ در ذهن دانشجویان مطالبه گر به دنبال پاسخ قاطع دستگاه دیپلماسی کشور می گردد که چرا دخالت های پیشین را در نطفه خفه نکرده و موجب بروز دوباره آن شدند؟

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان تصریح کرد: متأسفانه باید اعتراف کنیم که دخالت امروز بیگانگان نتیجه غفلت های دیروز دستگاه دیپلماسی و ضعف در برابر دست اندازی های دیگران است که لازم است هر چه سریعتر این روند تصحیح شود.

شریفی پاسندی همچنین عنوان داشت: کلودیا روت نیز بجای اینکه با اقدامی مداخله جویانه که در حد و اندازه انجام آن نبود و حمایت از فتنه گران با نام آزادی بیان، بنشیند و به حال خود تاسف بخورد که عروسک خیمه شب بازی سیاست های تدوینی آمریکا شده است.

وی با انتقاد از دیدار مسئولین کشور به ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با کلودیا روت، ابراز داشت: نه تنها نباید با کسی که چندین بار در تجمعات ضد کشورمان در آلمان شرکت و با منافقین همکاری داشته است دیدار می داشتند بلکه نباید حتی به وی اجازه ورود به خاک مقدس ایران را می دادند.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با اشاره به این اقدام دستگاه دیپلماسی کشورمان و همچنین سفر ظریف به فرانسه در زمان توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) و سخنرانی های حاشیه ای ضد اصولی وی، گفت: از نمایندگان محترم مجلس تقاضامندیم که در مناسب ترین زمان نسبت استیضاح وزیر امور خارجه وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.