1394-10-03 11:12
1977
2
24959

تشکیلات جبهه گفتمان امام ، انقلاب و رهبری در گلستان شروع بکار کرد

قربان‌علی بابایی فرماندار سابق بندرگز به عنوان دبیر جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری و میثم ساور نیز به عنوان نائب دبیر این تشکل در گلستان معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ در جلسه‎ای که عصر امروز با محوریت جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در حسینیه دزیانی‎های شهرستان گرگان برگزار شد، اعضای ‎استانی این تشکل در گلستان معرفی شدند.

قربان‌علی بابایی به عنوان دبیر جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری و میثم ساور نیز به عنوان نائب دبیر این تشکل معرفی شدند.

سایر اعضای استانی شورای تبیین و بازخوانی انقلاب اسلامی، امام و رهبری در گلستان نیز با ترکیب علیرضا نوروزی، علیرضا غفران مسجود، عبدالحمید گوگلانی، خوجه محمد جرجانی، محمدتقی قزلسفلو، فریدون توان، قاسم مقصودلو، سیدقاسم حسینی، سیدفاضل دهنوی و سید باقر میرافضلی معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، اعضای استانی شورای تبیین و بازخوانی انقلاب اسلامی، امام و رهبری در گلستان در قالب 15 نفر فعالیت خود را در سطح استان آغاز کردند.

این مجموعه تشکیلاتی کمیته‎های مختلفی را شکل داده است که از جمله می‎توان به کمیته «اطلاع‎رسانی»، «فرهنگ و اندیشه»، «اقتصاد»، «اقوام»، «دانشجویی»، «دانش‎آموزی»، «روحانیت»، «روستایی» و «بانوان» اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

از آقای ... سوال کنید معنای گفتمان چیست ؟آیا می تونه جواب بده که متاسفانه در ترکیب استانی جای گرفته !

0
0
پاسخ
1394-10-03 17:52
رضا

بعضی از اینها دنبال سمت و جایگاه هستند .البته تمامی این اعضا در دولت قبل سمت داشتند چه کاری برای مردم انجام دادند؟ گفتمان امام یعنی خود را وقف مردم کردن . ساده زیستی . استفاده نکردن از رانت و پارتی بازی . لازم است شما بروید در مورد همه افراد تحقیق کنید ببینید ایا توانایی این امر خطیر و بزرگ را دارند . قضاوت با خودتون .

0
0
پاسخ
1394-10-04 17:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.