1403-05-14 06:44
303
0
90925
یادداشت؛

تقابل آقاملایی با پاک‌دستی!

هادی احمدی، فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی به ابعاد پیدا و پنهان هیات رئیسه سال چهارم پرداخت و به رأی به پاک‌دست و رأی سفید در آرای هیئت‌رئیسه اشاره کرد.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» - هادی احمدی؛ پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام انتخابات هیئت‌رئیسه سال چهارم شورای شهر گرگان عصر امروز انجام شد و حمیدرضا آقاملایی توانست با پنج رأی از ۹ رأی ریاست سال چهارم شورای پر حاشیه دوره ششم را به نام خود بزند.
 ماجرا از عدم حضور هم‌زمان رئیس و نایب‌رئیس سابق شورا در جلسه قبلی شروع شد و با مصاحبه تجری عضو شورای شهر گرگان ادامه پیدا کرد و پایان این حواشی نیز با دعوت به مناظره عیسی مهری همراه شد.

اما همین انتخابات نیز نکات جالبی داشت از قبول نایب‌رئیسی توسط پایین‌محلی که سودای ریاست به سر داشت و به این موضوع بسنده کرد تا تک کاندیدا بودن آقاملایی و رقابت سخت او با پاک‌دستی و رأی سفید!

ترکیب آرا و هیئت‌رئیسه کمی جالب‌توجه‌تر است در جایی که صفر پایین محلی از لیست شورای ائتلاف در ائتلافی قرار گرفت که بخشی از آن‌ها در سال اول مخالف ریاست وی بودند یا اینکه سه رأی از آرای ۹نفره با عنوان پاک‌دستی به صندوق انتخابات انداخته شد.

حضور عجم و پایین محلی از لیست شورای ائتلاف در کنار آقاملایی و کاظم نژاد زمانی تعجب‌برانگیزتر می‌شود که این چهار نفر در انتخابات شورای ششم کاملاً در مقابل هم قرار داشتند.

از نکات جالب‌توجه‌تر دیگر این است رأی به پاک‌دستی و رأی سفید در دیگر آرای هیئت‌رئیسه تکرار شده و دیگر افراد نیز از این رقیب سرسخت در امان نبودند.

اما مسئله‌ای که شاید اذهان شهروندان گرگانی را کمی به خود درگیر کرده آینده رئیس شهرداری گرگان است؟ که با این اتفاق می‌توان به این نتیجه رسید استیضاح بسیار بعید به نظر می‌رسد چرا که گویا ائتلاف چهار نفر بعید است به سه نفر تبدیل شود؛ اما باید دید رفتار که رئیس جدید شورای شهر گرگان که از رأی‌دهندگان به شهردار دستگیر شده گرگان بوده و در ابتدای کار رأی به شهرداری سیدالنگی داده بود شیوه ادامه تنش‌های میان شورای شهر و مدیران شهرداری را ادامه می‌دهد یا به این مسائل پایان می‌دهد؟

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.