1395-01-20 03:40
1724
0
30066

توضیحات قناعت در خصوص سفر احمدی نژاد به آمل و مخالفت اصلاح‌طلبان با سخنرانی رئیس جمهور سابق

استاندار سابق استان گلستان گفت: در مازندران دوستان زیادی به دکتر احمدی نژاد نزدیک هستند شاید یکی از آنها بنده باشم، بنده هم در ابتدا خبر نداشتم و این دعوت با محوریت خانواده شهدا خصوصا پدر بزرگوار شهید جعفری پیگیری شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از هراز، جواد قناعت که در دولت دکترمحمود احمدی نژاد دوره ای معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و بعد از آن استاندار گلستان شد و در حال حاضر در کسوت استادی در دانشگاه مشغول به تدریس است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دلیل سفر امروز (پنجشنبه) رییس جمهور سابق کشورمان به استان مازندران و شهرستان آمل گفت: در مازندران دوستان زیادی به دکتر احمدی نژاد نزدیک هستند شاید یکی از آنها بنده باشم ، بنده هم در ابتدا خبر نداشتم و این دعوت با محوریت خانواده شهدا خصوصا پدر بزرگوار شهید جعفری پیگیری شد .

وی افزود: در اقدام اول این حرکت مردمی بود ولی بعد از آن از دفتر تهران با من تماس گرفتند جهت کمک و تسریع در کار که ما هم بر حسب وظیفه به خانواده شهدا برای هماهنگی کمک کردیم ، اما تمام زحمات و محوریت و هدایت کار بر عهده خانواده سه شهید بزرگوار بود.

قناعت با بیان این که هدف این سفر سیاسی نبوده و صرفا علاقمندی آقای احمدی نژاد به شهدا عزیز موجب قبول دعوت شد، افزود: دکتر احمدی نژاد به جهت حضور در دانشگاه علم و صنعت شهدای همسنگر زیادی در این دانشگاه دارند در استان مازندران هم از این شهدا هستند که با ایشان همسنگر بودند به غیر از این ایشان به طور کلی ارادت خاصی به شهدا دارند و همه اینها موجب قبول دعوت از سوی ایشان شد.

استاندار سابق گلستان در خصوص اعتراض و جلوگیری برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب از سخنرانی دکتر احمدی نژاد، گفت: اولا این به برکت خون شهدا ست که همه آزادی بیان دارند و میتوانند نظرشان را بیان کنند و به نظر من این اشکالی هم ندارد که هر کسی نظر خود را بگوید، اما اینکه اجازه ندهند ایشان صحبت کنند بعید می دانم هیچ فرد فهمیده، اندیشمند و روشنفکری این عمل را قبول داشته باشد به هر صورت هر شهروندی حق دارد در چهار چوب قانون حرف های خود را بیان نماید . اصلاح طلب ها شعارشان درود بر مخالف من هست مطمئنا باید پیرو این شعار باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.