1394-10-06 12:57
1925
1
25096
نکته جالب توجه در ثبت نام دهمین دوره از انتخابات مجلس؛

ثبت نام ۳ داوطلب انتخاباتی از یک روستا در گلستان + تصاویر و بیوگرافی

نکته جالب توجه در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی غرب استان گلستان هائز اهمیت است ثبت نام سه داوطلب انتخاباتی از یک روستا از توابع شهرستان کردکوی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، تعداد ۴۵ نفر از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرکز کردکوی (غرب گلستان) ثبت نام بعمل آوردند که این افراد تنور انتخابات را گرم خواهند کرد.

از مجموع 44 نفر از افراد ثبت نام شده، 16 نفر از شهرستان کردکوی، 11 نفر از بندرگز، 10 نفر از بندرترکمن و 7 نفر از گمیشان می باشند که جوان ترین آن 33 سال و مسن ترن آن 58 سال سن دارد که یک آنها روحانی می باشد.

از بین ثبت نام شده ها تعداد 36 نفر فوق لیسانس و 8 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا می باشند.

بنابراین گزارش، نکته جالب توجه در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی غرب استان گلستان هائز اهمیت است ثبت نام سه داوطلب انتخاباتی از یک روستا از توابع شهرستان کردکوی می باشد.

آقایان عبدالرضا ساور، همت مهاجرمازندرانی و عین ا… رحیمی سه داوطلبی هستند که از روستای النگ شهرستان کردکوی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

اسامی به همراه شغل و مدرک تحصیلی این 3 نامزد انتخاباتی:


IMG_0059111

عبدالرضا ساور

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

شغل: بازنشسته صدا و سیما


???????????????????????????????

همت مهاجرمازندرانی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

شغل: کارمند شبکه بهداشت و درمان


عین ا… رحیمی

عین ا… رحیمی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

شغل: مدرس دانشگاه


گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه داشت که شب گذشته (جمعه) به پایان رسید.

فعالیت هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس از 28 آذر آغاز شده و هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا پنجم اسفند ادامه خواهد یافت.

حال باید ببینیم چه کسانی موفق به حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرکز غرب گلستان خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

باسواد

حائز اهمیت نه هائزاهمیتیه خبرها روویرایش کنیدبعدادعاهای سیاسی هم کلی دارین

0
0
پاسخ
1394-10-06 18:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.