1401-05-28 15:17
660
0
81261
امام جمعه گرگان:

جنگ فرهنگی در پیشروی کشور داریم

امام جمعه گرگان گفت: جنگ فرهنگی را در پیشرو داریم و آمریکایی‌ها و عوامل آن در داخل و خارج شرایطی را فراهم می‌کنند تا مردم از حکومت اسلامی جدا شوند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه نماز جمعه گرگان به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: نفت ایران در اختیار شرکت‌های انگلیسی بود و دولت مصدق تلاش کرد نفت را ملی کند و جلوی غارتگری‌های دولت انگلیس گرفته شود و مجلس نیز در آن زمان همراهی کرد.

امام جمعه گرگان ادامه داد:  مصدق یک اشتباهی کرد و به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و مردم نیز اشتباه کردند که در آن زمان به صحنه نیامدند و علت آن به دلیل تهمت‌ها و دروغ‌هایی بود که به دولت مصدق نسبت داده می‌شد.

نورمفیدی بیان کرد: در آن زمان مردم را از دولت جدا کردند و شرایط را برای کودتا فراهم کردند، من به عنوان کسی که شاهد هستم چنین شرایطی را می‌بینیم و جنگ فرهنگی را در پیشرو داریم و آمریکایی‌ها و عوامل آن در داخل و خارج شرایطی را فراهم می‌کنند تا مردم از حکومت اسلامی جدا شوند.

وی افزود:  باید به هوش باشیم و به همه ملت ایران این توصیه را داریم‌ که مراقب باشند، دشمن کارهای کوچک را بزرگ می کنند و کارهای بزرگی که برای کشور انجام شده کوچک و یا انکار می‌کنند تا مردم دلسرد و ناامید شوند.

نماینده ولی فقيه در از گلستان افزود: شرایط حساسی قرار داریم و این جنگ فرهنگی علیه نظام ما ایجاد شده و ما شهدای زیادی تقدیم کردیم و دشمن در حال توطئه  است و باید هوشیار باشیم.

نورمفیدی به هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولت‌ها هر کدام خدماتی انجام دادند و هیچ کدام خائن نبودند و دولت سیزدهم نیز در حد توانشان زحمت می‌کشند و کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: ورود به سازمان شانگ‌های و ورود به بازار اوراسیا و ارتباط با همسایگان از دیگر اقدامات دولت است و ارتباط با کشورهای همسایه با خلیج فارس و همچنین اقدامات در حوزه دفاعی و نظامی قابل ستودنی است.

نورمفیدی گفت: دولت‌ها قطعا نواقصی دارند و تنها می‌توانیم بگوییم که دولت امام زمان بی عیب است و گرفتاری‌ها و مشکلاتی کشورها دارند، قیمت‌ها بالا رفته و این مشکلات در کشورهای دیگر نیز وجود دارد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.