1402-02-08 22:04
305
0
84701
امام جمعه گنبدکاووس:

جهانیان به ابرقدرتی ایران پی بردند

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به توقیف یک فروند کشتی آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این اقدام نشان از قدرت برتر ایران در منطقه است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته مردم گنبدکاووس افزود: نیروی دریایی ایران چندی پیش هم یک زیردریایی آمریکا را که قصد داشت بدون دیده شدن و ردیابی، از آب‌های سرزمینی ما عبور کند را نیز به بالای آب آوردند.

وی بابیان اینکه این ۲ اقدام نیروی دریایی ایران اسلامی نشان از قدرت برتر و بزرگتر بودن آن در منطقه است بدون اینکه از هشدار‌ها و تهدید‌های آمریکا بترسند، اضافه کرد: کشوری که (آمریکا) که خودش را نمی‌تواند حفظ کند، چگونه می‌تواند حافظ کشور‌های منطقه باشد؟

حجت الاسلام ترابی با اشاره به بُرد خبری این اتفاق توسط خبرگزاری‌های بزرگ جهان، تصریح کرد: همگان فهمیدند که بزرگتر و قدرت برتر منطقه ایران اسلامی است و همه باید با ما همراه باشند.

وی گفت: با توجه به تغییر نظم نوین جهانی و نیز تغییر سیاست ارزی کشور‌ها از جمله چین، روسیه، هند و پاکستان از دلار به ارز‌های رایج منطقه خود، به روشنی شاهد تعبیر خُرد شدن استخوان‌های آمریکا در منطقه و جهان هستیم.

حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت برخی مناسبت‌های هفته پیش روز از جمله روز و هفته کار و کارگر، روز و هفته معلم، هفته شورا‌های اسلامی و هفته سلامت به کارکنان و مدیران این نهاد‌ها، از خدمات شورا و شهرداری گنبدکاووس در ارائه خدمات شهری بالاخص توجه به روشنایی و آسفالت معابر و دیگر خدمات شهری قدردانی کرد.

وی گفت: شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به عنوان شورای برتر استانی برگزیده شده است و قرار است از رئیس شورا به نمایندگی از سایر اعضا در وزارت کشور و توسط رئیس جمهور تجلیل شود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به سالروز تخریب قبور آرامستان بقیع نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام بی‌احترامی به رهبران الهی و ائمه اطهار(ع) بود که جامعه اسلامی باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام ترابی، با تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی نیز بیان داشت: این عالم مجاهد به تعبیر رهبر معظم انقلاب در خدمت به نظام و فردی متواضع و مردمی بود و به آرزوی خود یعنی شهادت تووسط فردی که تحت تأثیر القائات و سیاه‌نمایی دشمنان قرار گرفته بود، نائل آمد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.