1399-08-13 20:30
431
0
71374
جانشین سپاه نینوا گلستان:

حرارت کوره آتشین نفرت از آمریکا در دلهایمان سرد نخواهد شد

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: حرارت کوره آتشین نفرت و بیزاری از آمریکا در دلهایمان سرد نخواهد شد

به گزارش گلستان ما؛ سید موسی حسینی در گفتگوی با خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ و بیاد ماندنی و زنده برای همه جهانیان و روزی تاریخی برای مردمان انقلاب اسلامی ایران است.

 وی افزود: در این روز فرزندان مومن و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد به جهاد کبیر و تشخیص اقدام بموقع بصورت آتش به اختیار ابهت آمریکا را در دنیا شکسته و او را لگدمال کردند و با این اقدام بزرگ به دنیا فهماندند که مقاومت و ایستادن در مقابل استکبار شدنی است و نتیجه آن ظفر و پیروزی است.
 
جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز هم فرزندان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) بخوبی این درس را دریافتند و در گام دوم انقلاب اسلامی در مقابل مستکبرین مقاومت و با آنان مبارزه میکنند و جبهه جهانی انقلاب بر علیه استکبار را رقم خواهند زد.
 
وی بیان کرد: در این ایام اگرچه ویروس کرونا اجتماعات را محدود نموده لیکن نفرت و کینه ما از آمریکای جنایتکار بعد از به شهادت رساندن سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صد چندان شده است و این نفرت را سینه به سینه به فرزندان و نسلهایمان منتقل میکنیم.

حسینی گفت: حرارت کوره آتشین نفرت و بیزاری از آمریکا در دلها مان هیچگاه سرد نخواهد شد و  آمریکا همواره باید در واقعیت و کابوس خود انتقام سخت را ببیند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.