1403-06-28 09:25
134
0
91437
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان تاکید کرد:

حکمرانی انقلاب اسلامی در فضای مجازی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان تاکید کرد: درصدد هستیم تا با نزدیک‌تر کردن فعالان فضای مجازی به مردم و این تعاملات، حکمرانی فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر نمود پیدا کند و در عمل قدرت فضای مجازی انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شود.

رضا روشنی، در حاشیه مراسم گردهمایی فعالان فضای مجازی و سواد رسانه استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» به جزئیات برگزاری جشنواره سواد رسانه انقلاب اسلامی (نسرا) پرداخت و گفت: این جشنواره که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، با مشارکت گسترده علاقه‌مندان به حوزه سواد رسانه، شاهد ارسال بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این رویداد بود. 

وی در ادامه اعلام کرد: این جشنواره پس از داوری دقیق آثار، در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه خاتمه یافت و در پایان از نفرات برتر و کسانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر شده بودند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری این رویداد، بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری میان مربیان سواد رسانه و فعالان فضای مجازی تاکید کرد و افزود: چنین گردهمایی‌هایی علاوه بر ارتقا سطح دانش و مهارت‌های شرکت‌کنندگان، بستر مناسبی برای تقویت ارتباطات و ایجاد وفاق میان فعالان این حوزه فراهم می‌آورد.

روشنی همچنین به اهمیت همزمانی این رویداد با هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: در این گردهمایی‌ها، وفاق و همکاری بین افراد به‌ویژه مربیان سواد رسانه و فعالان فضای مجازی تقویت می‌شود و این همکاری‌ها در نهایت به نفع جامعه و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی است.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری چنین جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها، نزدیک‌تر کردن فعالان فضای مجازی به مردم است تا با این تعاملات، حکمرانی فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر نمود پیدا کند و در عمل قدرت فضای مجازی انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان در پایان تاکید کرد: فضای مجازی امروز به یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حکمرانی تبدیل شده است و باید با همدلی و همکاری تمام نیروهای فعال در این عرصه، به سمتی حرکت کنیم که از ظرفیت‌های این فضا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به بهترین شکل استفاده شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.