1394-10-06 17:03
970
1
25126
در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب استان با اصحاب رسانه مطرح شد؛

دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای به صلاح منطقه نیست/ چشم دنیا به انتخابات آینده ایران است/رسانه ها بازوان اجرایی برگزارکنندگان انتخابات هستند

فرماندار کردکوی گفت: اگر در انتخابات به قومیت ها و گرایش ها بپردازیم مطمئنأ نمی توانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش گلستان ما به  نقل از رادکانا، مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب استان گلستان با اصحاب رسانه که در مرکز حوزه انتخابیه کردکوی برگزار شد، با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه همگانی است از اصحاب رسانه درخواست کرد از فرصت بدست آمده کمال استفاده را بکنند تا مردم با اطلاعات دقیق تری فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اراده ملت ایران در همه صحنه‌ها و صبر در برابر مشکلات و سختی‌ها، اظهار کرد: امیدوارم اراده ملت ایران مثل گذشته سبب به میدان آمدن آنها در صحنه شود و در انتخاب اصلح کوشا باشیم.

جمالی با اشاره به اینکه هنوز افرادی هستند که نسبت به انتخابات مسئولانه برخورد نمی کنند، متذکر شد: اگر حضور در پای صندوقهای رأی مسئولانه باشد، مطمئنأ انتخابات آگاهانه ای خواهیم داشت.

فرماندار کردکوی در ادامه با بیان اینکه، پدیده ای بنام شبکه های مجازی فرصت مناسبی جهت آماده سازی افکار عمومی برای حضور در انتخابات آتی هست، تصریح کرد: گروه ها و شبکه ها مدیریت شده عمل کنند تا مردم از انتخابات دلزده نشوند.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان کردکوی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای به صلاح منطقه و انتخابات نیست، خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات به قومیت ها و گرایش ها بپردازیم مطمئنأ نمی توانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مجتبی جمالی همچنین با بیان اینکه شعارها و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلیدواژه های توسعه کشور هستند، یادآور شد: هرچه به همدلی و همزبانی دامن بزنیم و به ترویج آن بپردازیم قطعأ انتخابات بهتری خواهیم داشت.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اهمیت نقش معرفت افزایی و اطلاع رسانی اصحاب رسانه در مورد انتخابات تصریح کرد: تنویر افکار عمومی، نقد و بررسی وضعیت سیاسی منطقه، گفتگو با مردم و بیان مشکلات و معظلات، معرفی نامزدها و اهداف و برنامه های آنها، اظهارنظر مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و به تصویر کشیدن حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای به عنوان یک ابزار کارآمد نشان از اهمیت و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها می باشد.

برگزاری انتخابات حداکثری و سالم مهمترین دغدغه مجریان است

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای انسانی، قانونی، شرعی و اسلامی است، اضافه کرد: این وظیفه هم شامل نامزدی در انتخابات و هم رأی دادن می شود به همین دلیل امروز هر کس هر اندازه که می تواند باید برای اسلام و انقلاب و نظام دینی قدم بردارد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش برگزار کنندگان انتخابات این است تا انتخاباتی سالم برگزار کنند، افزود: امروز دغدغه و وظیفه اصلی مجریان، برگزاری انتخابات حداکثری و سالم است و باید ضمن رعایت بی طرفی، زمینه اجرای دقیق قوانین نیز فراهم شود.

میرزایی یادآور شد: قبل از انتخابات باید مردم را آگاه کنیم و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماییم و با انتشار سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اقدامات تبلیغی مناسب، نسبت به ترغیب مردم اقدام نماییم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر انتخاباتی مهر تأیید مجددی بر حقانیت جمهوریت نظام است، ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و وفادار به انقلاب اسلامی درخواست کرد تا با حضور گسترده، پرشور، انقلابی و آگاهانه خود در انتخابات آتی و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری بدهند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه دنیا چشم به انتخابات آینده ایران اسلامی دوخته است، متذکر شد: در این انتخابات امید است بتوانیم تا آنجایی که به عهده ماست تلاش کنیم انتخابات پرشور و با هیجان و سالم برگزار شود چون نماد حکومت ما به عنوان یک حکومت مردمی و اسلامی حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسئولیتی چندطرفه در قبال جامعه دارند، اظهارکرد: رسانه در کنار اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، یکی از ابزارهای مطالبات مردم هست، یعنی حقوق مردم را از کسانی که باید در خدمت مردم باشند مطالبه می کنند.

علی اصغر میرزایی در خاتمه با بیان اینکه اصحاب رسانه و شبکه های ارتباطی بعنوان یکی از اقشار تأثیر گذار در جامعه هستند، نقش آنها را در انتخابات آتی بسیار اثرگذار عنوان کرد و گفت: اصحاب قلم و رسانه ها در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حضور در انتخابات، نقطه برجسته حماسه سیاسی است

امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان گمیشان در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، با بیان اینکه اتحاد وسیله ای برای پیروزی مسلمانان است، یکی از مهم ترین تکنیک های دشمنان ایران اسلامی را ایجاد تفرقه بین مذاهب و قومیت ها اعلام کرد و اظهار داشت: ما باید بر اساس قرآن با قدرت، اهداف دین را پیش ببریم و پیام رفاقت و حاکمیت رسول‌گرامی‌اسلام را به دنیا برسانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: برگزاری این دو انتخابات ضمن اینکه از حساسیت های زیادی برخوردار است، با توجه به وظایفی که در قانون برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تعریف شده است، در تعیین سرنوشت مملکت و نهادهای حاکمیتی بسیار تاثیر گذار می باشد.

ضمیر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات، نقطه برجسته حماسه سیاسی است از این رو مردم نشان داده اند که هرگاه بحث موجودیت نظام مطرح است، در صحنه حاضر شده اند.

در ادامه ضمن تأکید بر حساسیت برگزاری این دوره از انتخابات، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در شرایطی قرار داریم که وضعیت کشور و اوضاع جهانی حکم می‌کند که با دقت مضاعف به این امر مهم پرداخته شود تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم با اقبال بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان گمیشان همچنین به اهمیت حضور خبرنگاران در کمک به فضای انتخاباتی اشاره کرد و اذعان داشت: بدون شک ابزاری به عنوان رسانه و خبرنگار بازوان اجرایی برگزارکنندگان انتخابات هستند و این ادعا در ادوار گذشته با کمک و پشتیبانی رسانه در طول سالیان به اثبات رسیده است.

وی در خاتمه یکی دیگر از نشان های مثبت اصحاب رسانه در انتخابات سیاسی کشور را کمک به شناخت کاندیدا و یا نامزد عنوان کرد و اظهار داشت: این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که می توانند با معرفی نقطه نظرات مردم و بیان دیدگاه چهره های سیاسی مطرح، بر اهمیت این موضوع بیافزایند.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

آزاد

گلستان ما: چقدر به وحدت اعتقاد داری ؟ توهین به عقایدت از جانب مثلا وهابیون را بر می تابی؟ اگر به عقاید اهل سنت توهین شود موضع شما چیست؟ در کنار این همه مطالب که مثلا در مورد پرورش مرغ و حیوانات اهلی و کارآفرینی جوان تنگدست روستایی ترکمن گذاشته ای در این مورد هم قلم زیبای شما حرف برای گفتن زیاد دارد حتما. لطفا اگر می شود یک تحلیل در این مورد بگذار

0
0
پاسخ
1394-10-07 09:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.