1394-07-30 17:16
1472
0
22495
پاسخ سید محسن طاهری به یک تحلیل رسانه ای :

در روند وحدت آفرینی در کاندیداهای اصولگرا از روشهای به ظاهر دموکراتیک ولی در واقع هدایت شده پرهیز می شود

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گفت : شیوه پیگیری وحدت در جریان اصولگرا کاملا شفاف است و از روشهای به ظاهر دموکراتیک ولی در واقع هدایت شده پرهیز می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری در خصوص تحلیل یکی از سایتهای خبری در خصوص انتخابات آتی مجلس گفت : اقداماتی که در خصوص وحدت جریان اصولگرایی انجام شده است اختصاص به اینجانب ندارد .

وی افزود: بنده و تعدادی از دوستان از ناحیه مجموعه اصولگرایان استان ماموریت سامان دهی به انتخابات مجلس را بر عهده داریم .

طاهری به این مضووع اشاره کرد که : در خصوص کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا تلاش برای تحقق وحدت همچنان ادامه دارد و این تلاش تا ایام نزدیک به انتخابات نیز ادامه خواهد یافت .

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) افزود: همهء کاندیداهای احتمالی بر وحدت جریان اصولگرا تاکید دارند ولی در خصوص ساز و کار وحدت در حال رایزنی هستیم .

وی یادآور شد: بنده متوجه منظور نویسنده محترم در خصوص الگو برداری از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان نشدم ولی تذکر این نکته را لازم میدانم که شیوه پیگیری وحدت در جریان اصولگرا کاملا شفاف است و از روشهای به ظاهر دموکراتیک ولی در واقع هدایت شده پرهیز می شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.