1402-03-15 00:12
465
0
85226
امام جمعه نگین شهر:

دعوت به اتحاد و همدلی مسلمین از خصوصیات بارز امام راحل بود

آخوند خوجملی گفت: دعوت به اسلام و اتحاد مسلمین از اخلاق و خصوصیات بارز امام راحل بود.

به گزارش گلستان‌ما، آخوند ابوبکر خوجملی ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارکرد: دعوت به اسلام ناب و اتحاد و همدلی مسلمین از  اخلاق و خصوصیات بارز حضرت امام خمینی (ره) بود.

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت افزود: ۴۴ سال است که در سایه انقلاب اسلامی ایران در کمال آسایش، امنیت و وحدت زندگی می کنیم و این انقلاب به دست ما نمی رسید مگر با فداکاری و از جان گذشتگی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای زیادی که در این مسیر جانشان را فدا کردند تا این انقلاب به ما برسد.

آخوند خوجملی تصریح کرد: امام راحل انقلاب را با اسلام، دین و وحدت و همدلی و همچنین مهمتر از آن با توکل بر خداوند متعال آغاز کرد. 

وی گفت: بنا به فرمایش قرآن کریم که اگر دین خدا را نصرت بدهیم خدای تعالی نیز بشما نصرت خواهد داد و با آن اعتقاد و توکل خود ما امروز در ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.

امام جمعه نگین شهر با اشاره به اینکه، از اخلاق و خصوصیات بارز امام راحل دعوت به اسلام و اتحاد و همدلی مسلمین بود، افزود: حضرت امام خمینی (ره) به دین مبین اسلام و همدلی و اتحاد مسلمین قدرت بخشید و  امروز شاهد آن هستیم که استان گلستان در مساله وحدت و همدلی زبانزد است و این هم از نعمات و برکات امام راحل و در ادامه نیز به برکت وجود خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای گرانقدر است.

آخوند خوجملی بیان کرد: امروز باید قدر وحدت و همدلی و قدر زحمات و تلاش های امام راحل را بدانیم که نتیجه آن انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.