1401-04-12 12:20
370
0
80666
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

دم حقوق بشر آمریکایی بیرون زده/ رمز پیروزی در برابر مسلمانان را آمریکایی‌ها از آندلوس یاد گرفتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: دم حقوق بشر آمریکایی بیرون زده و آمریکایی‌ها حقوق بشر را در منافع خود می‌بینند.

سید علی مهاجر در خصوص هفته بازخوانی حقوق بشرآمریکایی در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: آمریکا مدعی است که انسان‌ها برای آن مهم است ولی با کمال وقاحت سردار ما را که در برابر تروریست ایستاده به شهادت می‌رساند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: دم حقوق بشر آمریکایی بیرون زده و آمریکایی‌ها حقوق بشر را در منافع خود می‌بینند.

مهاجر یادآور شد: برای سلامت جامعه باید همه ما تلاش کنند، هر کسی به سهم خود باید برای ارتقای سلام جامعه و دشمن شناسی نقش آفرین باشد.

وی ابراز داشت: دشمنان ما با یک کشور تازه استقلال یافته وارد جنگ‌تمام عیار می‌شود و ۴۷ کشور از رژیم بعث حمایت کردند و پس از آن دشمن تغییر روش می‌دهد.

این مقام مسئول ابراز داشت: پس از هشت سال دفاع مقدس مقام معظم رهبری تاکید کردند که دشمن ناتو و تهاجم فرهنگی خود را آغاز کرده و جدیدا مقام معظم رهبری از این جنگ به عنوان جنگ ادراکی نام می برد و می گوید مراقب باشید که جای جلاد و شهید عوض نشود.

مهاجر بابیان اینکه قول رسانه‌ای از  سیاست‌های ظالمانه آمریکا حمایت می‌کنند، افزود: در مسئله متروپل آبادان بیش از ۱۰ خبر لحظه به لحظه از آبادان منتشر می‌شود ولی جنازه‌های دانش آموزان آمریکایی در مدرسه تگزاس سانسور می‌شود.

وی ابراز داشت: با دشمنی طرف هستیم که رمز پیروزی در برابر مسلمانان را از آندلوس یادگرفته است و از شبکه‌های ماهواره و اینترنت برای ابتذال کشیدن جوانان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.