1402-07-20 17:03
825
0
86895
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

راهپیمایی ضدصهیونیستی پشتیبانی محکمی برای مردم فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی ضدصهیونیستی پشتیبانی محکمی برای مردم فلسطین است.

 حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی در گفتگو با گلستان ما گفت: راهپیمایی ضد صهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور پس از نمازجمعه در نظر گرفته شده است و مردم گلستان نیز پس از اقامه نمازجمعه با ملت فلسطین هم صدا می‌شوند و در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در روزهای گذشته ما شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بودیم به‌درستی وعده قطعی خداوند محقق خواهد شد و این پیروزی در تاریخ اسلام بارها شاهد بودیم.

 قربانی بیان کرد: حماس نشان داد که حتی با دست‌خالی نیز می‌توان پیروز شد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود ارتش نخست دنیا است صدمات غیر قابل ترمیمی وارد شد و این نشانه افول و شکست این رژیم غاصب است.

 وی افزود: پس از این پیروزی جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی مثل حیوان وحشی هار شده به جنون رسید و شاهد اتفاقات غم‌باری در فلسطین و نوار غزه هستیم و کودکان و نوجوانان فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند و به‌عنوان برادر دینی همان گونه که پیامبر فرمودند «هرکس از آبروی برادرش دفاع کند، الله متعال در روز قیامت آتش دوزخ را از او دور می‌گرداند» مسلمانان باید پای‌کار مسئله فلسطین باشند و از برادران دینی خود دفاع کنند.

 این مقام مسئول ابراز داشت: در مسیر تقویت جبهه مقاومت همه مسلمانان دنیا چشمشان به جمهوری اسلامی ایران است و یقیناً حضور گسترده مردم باعث می‌شود پشتیبانی محکمی بر فلسطین باشد.

 قربانی افزود: حمایت ما پشتیبانی محکمی است برای مردم فلسطین و کشورهای دیگر و این راهپیمایی‌ها باعث تضعیف روحیه رژیم صهیونیستی می‌شود و از همه مردم دعوت می‌کنیم در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.