1402-11-04 11:00
467
0
88499
فرماندار کردکوی خبر داد:

رقابت ۴۸ داوطلب مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان

فرماندار کردکوی گفت: تا این لحظه داوطلبانی که تأیید صلاحیت شدن ۴۵ نفر بودند که سه نفر نیز پس از اعتراض به صلاحیت به این افراد افزوده شدند و تعداد داوطلبان غرب استان گلستان به ۴۸ نفر رسیده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ فرشته ترک صبح امروز در کارگروه خبری فجر گلستان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ۴۰۰ طرح با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کردکوی بیان کرد: ۵۲۵ نفر به‌صورت مستقیم با افتتاح این پروژه‌ها اشتغال ایجاد شده است و دو تا ۲.۵ برابر سال گذشته افتتاح این پروژه‌ها اشتغال به وجود می‌آورد.

ترک بیان کرد: در بحث پروژه‌های ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و این پروژه‌های عمرانی به موضوع گره‌های ترافیکی توجه شده است.

وی افزود: پروژه روستایی آبرسانی به طول سه کیلومتر با اعتبار دو میلیارد تومان در شهرستان کردکوی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام نیز پروژه‌ای است که در دستور کار قرار دادیم و آماده بهره‌برداری است.

فرماندار کردکوی ابراز داشت: در حوزه تبلیغات و فضاسازی شهری در کنار اینکه از مردم دعوت می‌کنیم مشارکت حداکثری داشته باشیم خدمات دولت را با مردم شریف اطلاع‌رسانی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به‌عنوان مشارکت حداکثری با دعوتی که از مردم داریم مشارکت حداکثری خوبی داشته باشیم.

ترک ابراز داشت: بیش از ۱۸۰ برنامه در راستای مشارکت حداکثری برگزار کردیم و رغبت و تمایل مردم برای مشارکت حداکثری بیشتر خواهد شد؛ مردم همواره شگفتی‌آفرین بودند و بر اساس وظیفه ذاتی که داریم تلاش کردیم به‌عنوان شهروند در کنار مردم باشیم و تلاش می‌کنیم که برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایرانی تلاش کنیم.

وی افزود: تا این لحظه داوطلبانی که تأیید صلاحیت شدن ۴۵ نفر بودند که سه نفر نیز پس از اعتراض به صلاحیت به این افراد افزوده شدند و تعداد داوطلبان غرب استان گلستان به ۴۸ نفر رسیده است و یکی از بزرگواران از حوزه انتخابیه دیگری نیز به دنبال آن است که شانس خود را از شهرستان کردکوی امتحان کند.

فرماندار کردکوی ابراز داشت: تقریباً همه سلایق به‌صورت نسبی در این فهرستی که به‌عنوان فهرست نهایی مطرح است وجود دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.