1394-08-09 13:54
1322
2
22869
با وقوع سونامی احساس تکلیف صورت می گیرد ،

روزهای پر ترافیک انتخابات در حوزه انتخابیه غرب گلستان / همه خود را اصلح می دانند !

در این روزها شهرها وروستاهای واقع در حوزه انتخابیه غرب استان و بویژه شهرستان های ترکمن و گمیشان روزهای پرترافیکی را سپری می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی ، از ابتدای آبان ماه فعالیت کاندیداها با نشست های برگزار شده با تیم های انتخاباتی شان آغاز شده و تا به امروز غالب افرادی که برای حضور در انتخابات مجلس دهم اعلام حضور کرده اند ،در شهرها و روستاهای منطقه نشست هایی را برگزار کردند.

میزان استقبال از این نشست ها متفاوت بود . فعالان انتخاباتی اعتقاد دارند میزان اقبال مردمی در نشست های خانگی می تواند میزان مناسبی برای تشخیص جایگاه واقعی کاندیداهای انتخاباتی باشد.

برنامه غالب کاندیداها در نشست های انتخاباتی اعلام برنامه های خود برای توسعه منطقه و تشریح دلایل حضورشان در عرصه رقابت های انتخاباتی است .

همه خود را اصلح و شایسته ترین می دانند !

نقطه مشترک همه مباحث طرح شده در این نشست ها این است که همه کاندیداها در صحبت های خود تصریح کردند که در صورت پیدا شدن یک راهکار مناسب برای انتخاب کاندیدای اصلح از این راهکار تبعیت خواهند کرد .

در عین حال ، جملگی خود را شایسته حضور در لیست نهایی انتخابات مجلس دهم می دانند !!!

با سونامی احساس تکلیف راه افتاده ، هر کاندیداتوری کاملا طبیعی است !

در این شرایط بر اساس شنیده های ما یحیی چوگان عضو سابق شورای شهر بندر ترکمن هم برای حضور در انتخابات آینده اعلام حضور کرده است . برخی از دلسوزان منطقه با این اعلام حضور ، عبارت " گل بود به سبزه آراسته شد " را به زبان آوردند.ا

از دیدگاه ما اعلام حضور یحیی چوگان در شرایط موجود و با توجه به سونامی احساس تکلیفی که در ماههای اخیر در منطقه راه افتاده است یک فرایند کامل طبیعی است و ایشان از خیلی از جهات از سایر کاندیداهای حاضر در منطقه دارای تجربه بیشتری هستند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

همشهری

برادران همیشه در کارهایتان انصاف و خدا را در نظر بگیریدآقای یحیی چوگان یک دوره شورا بوده و صرفا برای ... کار کرد و تا کنون استخدام نشده و یک روز بعنوان کارشناس پشت میز ننشسته آیا این لباس مجلس برای او گشاد نیست ؟مطلع هستم حاجی گلدی کر دو دوره فرماندار ترکمن و آقلا ، مدیر دانشگاه به مدت 10 سال ، مسئول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور در استان ، فرماندار برتر کشوری و مدیر نمونه را در کارنامه خود داردحال آیا ایشان با بقیه کاندیدا خصوصا حاجی گلدی کر قابل قیاس است ؟

0
0
پاسخ
1394-08-10 04:59
کاظمی

کاش از سوابق دیگر آقای کر هم بنویسید

0
0
پاسخ
1394-08-10 10:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.