1403-06-02 22:16
137
0
91175
علمای اهل‌سنت گلستان تأکید کردند؛

رژیم صهیونیستی به خاک ذلت خواهد نشست

علمای اهل‌سنت استان گلستان معتقد هستند که پاسخ ایران به جنایت ترور شهید هنیه قاطع‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود و باعث می‌شود صهیونیست‌ها از کرده خود پشیمان شوند.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ شهادت اسماعیل هنیه در تهران شاید باید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت بدانید، چرا که امروز جهان منتظر پاسخ جریان مقاومت به این جنایت است و صهیونیست‌ها که سالیان سال با جنایات خود باعث آوارگی مردم مظلوم فلسطین شدند از ترس پاسخ مقاومت چادرنشین شدند و در هفت دهه گذشته این‌گونه این رژیم صهیونیستی در درماندگی و بیچارگی قرار نداشته است.

 این اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که وعده رهبر انقلاب اسلامی در خصوص آینده صهیونیست در منطقه صادق است و رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی و اضمحلال بیش از گذشته قرار دارد.

 اما شهادت هنیه ابعاد و واکنش‌های مختلفی را نیز در پی داشته و بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقد هستند که اگر به این رژیم پلید پاسخی در خور داده نشود قطعاً به جنایات خود ادامه خواهد داد.

 ایام محرم و اربعین درس‌های زیادی برای ما دارد و نسخه نهضت کربلا و درس مقاومت و ایستادگی نشان می‌دهد که اگر مسلمانان به ادای تکلیف عمل نکنند قطعاً بار دیگر شاهد کربلا دیگری خواهند بود و لذا اربعین امسال حاوی پیام مهمی برای جریان مقاومت است.

 آخوند عبا محمدنژاد از علمای اهل‌سنت گمیشان نیز معتقد است که نباید در برابر این جنایات سکوت کرد و سران کشورهای عربی باید نسبت به جنایاتی که در اراضی اشغالی اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت نباشد و این سکوت مرگ کودکان غزه را به همراه دارد.

 این عالم اهل سنت بیان کرد: در ماجرای فلسطین سازمان حقوق بشر به تکلیف خود ادعا نکرده و در برابر رژیم صهیونیستی ناتوان بوده است و نتوانسته در برابر جنایت و کودک کشی غزه تصمیم قاطعی را بگیرند.

 وی افزود: این سوال در اذعان عمومی وجود دارد که آیا ترس از آمریکا باعث شده که سازمان حقوق بشر سکوت کند و چرا کشورهای عربی و اسلامی چشمشان را به جنایات رژیم صهیونیستی بستند و با سکوت خود با آمریکا و این رژیم پلید همراهی می‌کنند.

 محمدنژاد افزود: این مسائل و بی‌پاسخ ماندن آن باعث شد بسیاری از مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان دل‌آزرده باشند و با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات انزجار خود را از انفعال حاکم در دنیا نسبت به این ماجرا نشان دهند.

 وی بابیان اینکه عملکرد سران کشورهای عربی چیزی جز یأس و ناامیدی را به همراه نداشته است، افزود: خشم و انزجار ملت‌ها نسبت به این جنایات و همراهی آمریکای باعث شده که دنیای اسلام یک خشم مقدس داشته باشند و آه مظلومان در جای‌جای دنیا نسبت به این جنایات بلند است.

  این عالم اهل سنت ابراز امیدواری کرد که نسل‌های آینده روز به روز نسبت به این جنایات بیدارتر شوند، افزود: شعار دموکراسی‌خواهی دروغ است و دموکراسی‌خواهی و آزادسازی ملت‌ها و نوع دوستی آمریکایی‌ها لحظه به لحظه آشکارتر شود.

  محمدنژاد افزود: نباید فراموش شود که سنت الهی در طول قرون و عصرهای گذشته همین بوده است که در دوران چنین حوادثی، مردانی از جنس حق و مجددان دین و طرفداران خالص حق ظهور کرده، انسان‌های خفته بیدار شده و سرمنشأ تحولات بزرگ شده است.

  آخوند قربان احمدی‌نیا نیز ضمن محکوم‌کردن شهادت اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران گفت: هنیه یکی از رهبران شجاع جبهه مقاومت بود که به شکل ناجوانمردانه توسط شیاطین زمانه به شهادت رسید.

 مدیر حوزه علمیه نور العدل شهرستان بندر ترکمن ادمه داد: شهید هنیه عمر پربرکت خود را صرف مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و مقابله با تجاوز این رژیم کودک کش کرد و در راه دفاع از اسلام اعضای خانواده خود را نیز از دست داد.

 احمدی‌نیا یادآور شد: نباید این جنایت رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ بماند و امروز صهیونیست‌ها مجاهدی خستگی‌ناپذیر را از جبهه مقاومت گرفتند و بدون تردید شهادت این رهبر جبهه مقاومت و هر قطره خون آن خون تازه ای به جریان مقاومت تزریق می‌کند و این خون‌ها دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

 وی گفت: امروز به واسطه چنین شهادت‌هایی است که جریان مقاومت مصمم‌تر از گذشته در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و امت اسلامی جدی‌تر و مستحکم‌تر از همیشه خود نسبت به مسئله فلسطین وارد عمل شده است.

 مدیر حوزه علمیه نور العدل شهرستان بندر ترکمن یادآور شد: پرچم مقاومت و فلسطین در سرزمین‌های اشغالی به اهتزاز درخواهد آمد و قطعاً مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد بود.

 آخوند یوسف ایری نیز در این‌باره گفت: از دست‌دادن رهبر جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه برای جهان اسلام بسیار سخت است، این شهید بزرگوار در مسیر آزادی‌خواهی و آزادی قدس شریف با صلابت‌عمل کرد و اما تاریخ نشان داده شهادت رهبران شجاع و توانمند جریان مقاومت خللی در این مسیر ایجاد نخواهد کرد.

 امام جمعه اهل سنت شهر سیجوال ادامه داد: قطعاً دشمن زبون صهیونیستی از این اقدام پشیمان خواهد شد و رژیم صهیونیستی به خاک ذلت خواهد نشست، ما معتقد هستیم که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت قاطع، کوبنده و بازدارنده‌تر از همیشه خواهد بود و عملان این جنایت را قطعاً پشیمان می‌کند.

 ایری یادآور شد: رژیم صهیونیستی در حال دست‌و‌پا‌زدن است و باید امت‌های اسلامی نیز در برابر این جنایات تصمیم واحدی اتخاذ کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.