1395-03-24 07:24
977
0
33486
انتقاد تند روحانی اهل سنت گلستانی از رژیم آل سعود به دلیل تعطیلی حج؛

رژیم کودک‎کش عربستان دیر یا زود، نابود خواهد شد/ ما شیعه و سنی دوشادوش هم، اقدامات دشمن را خنثی می‎کنیم

روحانی اهل سنت گلستانی گفت: ظلم در هر جای جهان باشد پایدار نخواهد بود ، دولت عربستان کودک کش دیر یا زود از پای در خواهد آمد.

به گزارش گلستان ما، سقر محمد ناقدی در گفتگو با طوبی گلستان اقدامات اخیر عربستان مخصوصا در زمینه حج را محکوم کرد و گفت: عربستان هیچگاه نه طرفدار شیعه بوده و نه طرفدار سنی، بلکه خواهان براندازی اصل اسلام است.

این طلبه جوان حوزه علمیه ایگدر سفلی افزود: دین اسلام همواره در صدد دوستی و مهربانی با یگدیگر بوده است و کسانی همچون وهابیت که همیشه به فکر فتنه و اختلاف افکنی هستند، هیچگاه نمی توانند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

ناقدی ضمن محکومیت دولت عربستان در اقدام بی رحمانه کشتار دسته جمعی زائرین حرم الهی و تعطیلی حج امسال، تصریح کرد: عربستان نمی خواهد ما مسلمانان به خانه خدا نزدیک شویم و ظلم های زیادی که این رژیم دست نشانده انگلیس و امریکا به حال ما مسلمانان انجام می دهد، سرانجام روزی رژیم آل سعود را به نابودی خواهد کشاند .

این طلبه اهل سنت با ابراز ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، خاطرنشان کرد: ارادت به اهل بیت شرط اول برای وارد شدن به بهشت است و این اهل بیت است که ما شیعه و سنی را در کناره هم قرار داده و مثل یک برادر دوشادوش هم اقدامات دشمنانمان را خنثی می کنیم. سرمایه ما اهل بیت هستند خصوصا 5 تن آل عبا، ما هیچ گاه نباید از توسل به معصومین غافل شویم ، هر کسی از اهل بیت ما فاصله گرفت بی شک گمراه شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.