1401-10-25 08:53
935
0
82942
با مصوبه ستاد بحران گلستان؛

ساعت پخت نانوایی‌ها تغییر کرد

رئیس اتحادیه خبازان استان گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد بحران گلستان ساعت پخت نانوایی‌ها از ساعت ۶ الی ۱۴ تغییر کرده و همچنین در بعدظهر نیز نانوایی‌هایی که از سوخت جایگزین استفاده می‌کنند به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

به گزارش گلستان ما؛ روز گذشته برخی از نانوایان بیان کردند که به آن‌ها اعلام شده که سهمیه آرد خود را پخت نکنند زیرا ممکن است گاز آن‌ها قطع شود که از سوی مدیرعامل شرکت گاز گلستان این مسأله اصلاح شد.

بر اساس گفته علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان ۵۰ درصد نانوایی‌های گلستان دوگانه‌سوز هستند و سوخت جایگزین ذخیره کردند و به این واحد‌هایی نانوایی براساس مصوبه ستاد بحران استان گفته شده که از سوخت جایگزین تا روز پنجشنبه استفاده کنند.

طالبی بیان کرد: بر اساس مصوبه مدیریت بحران استان این تصمیم اتخاذ شده تا بتوانیم به پایداری گاز مشترکان خانگی اقدام کنیم.

وی افزود: پخت یا عدم پخت سهمیه واحدهای خبازی جزء مسئولیت شرکت گاز نیست و ما بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت بحران اقدام کردیم.

همچنین در این باره رئیس اتحادیه خبازان استان گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد بحران گلستان ساعت پخت نانوایی‌ها از ساعت ۶ الی ۱۴ تغییر کرده است.

مقیمی تأکید کرد: همچنین در بعدظهر نیز نانوایی‌هایی که از سوخت جایگزین استفاده می‌کنند به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

در پی برودت هوا و قطع گاز کشور ترکمنستان به گلستان و همچنین افزایش میزان مصرف گاز برای پایداری گاز مشترکان خانگی از سوی ستاد مدیریت بحران استان گلستان تصمیماتی از قبیل دورکاری دستگاه‌های اجرایی و همچنین فعالیت غیرحضوری مدارس و استفاده از سوخت جایگزین توسط صنایع اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.