1402-12-11 18:09
333
0
88994
در کارزار نوبت انتخاب؛

انگشتان مهر شده سلاح نبرد «اسماعیل چریک» در میدان انتخابات شد

«اسماعیل چریک» رزمنده دفاع مقدس امروز برای شکست خاک‌ریزی دیگر خود را از داربست بنایی به‌پای صندوق رأی رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است و در حقیقت عزت، اقتدار و امنیت کشور وابسته به حضور مردم پای صندوق‌های رأی است حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات باعث خنثی‌شدن تمامی فتنه‌های شوم دشمنان است.

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، جهاد عمومی و یک امتحان الهی است و معجزه حضور مردم در صحنه را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس و خنثی‌شدن فتنه‌های سال‌های اخیر دید و لازم است این حضور همواره پابرجا بماند.

حاج اسماعیل احمدی معروف به «اسماعیل چریک» یکی از قدیمی‌های محله امام رضا است که در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هشت سال در جنگ دفاع مقدس حضور داشتم و از کشور و انقلابم دفاع کردم امروز خط همان خط هست باید برای شکست خط دشمنان خارجی و داخلی جانانه پای‌کار باشیم.

اسماعیل چریک یکی از نانواهای محله امام رضا است که روز تعطیل خود را مشغول بنایی بود؛ اما احساس دین به انقلاب و خون شهدا او را از بالای داربست به شعبه اخذ رأی کشاند تا به تکلیف خود عمل کند.

این چریک کهنه‌کار با تأکید بر اینکه مردم ایران باقدرت تمام فتنه‌های اروپا، آمریکا و اسرائیل را نقش‌برآب می‌کنند، افزود: من به کشور عزیزم ایران افتخار می‌کنم و برای سربلندی و عزت میهنم تا پای جان ایستادم.

اسماعیل چریک با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دشمن‌شکن است، خاطرنشان کرد: دیروز امتحان ما در میدان نبرد بود و امروز میدان مبارزه صحنه انتخابات است و هر رأی ما همچون تیری به سمت دشمنان روانه خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز روز فداکاری، ازخودگذشتگی و دفاع از خون مطهر شهداست این درسی است که از دانشگاه‌های امام حسین «ع»، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزمان سید علی خامنه‌ای گرفتیم.

رزمنده دفاع مقدس گفت: رأی امروز ما مانند دوران دفاع مقدس خط‌شکن است دیروز خط صدامیان را شکستیم امروز باید خط اسرائیل، آمریکا و تمام مزدوران داخلی و خارجی را بشکنیم و این جز با حضور در صحنه میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.