1393-11-02 08:59
1236
0
9243
بیانیه بسیج دانش آموزی گلستان در پی هتک حرمت به ساحت رسول اکرم(ص):

شارلی سناریو امریکا و اسرائیل است/ یکپارچگی مسلمانان توطئه دشمنان را خنثی می کند

بسیج دانش آموزی گلستان طی بانیه ای هتاکی نشریه فرانسوی"شارلی ابدو" را محکوم و آن را سناریو امریکا و اسراییل دانستند و افزودند:دیگر وقت آن فرا رسیده است که دولتمردان کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند و با حمایت از جنبش های اسلامی و تقویت موج بیداری ، به تشکیل امت واحد اسلامی همت گمارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه نینوا استان گلستان در اعتراض به اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است...

* یُریدونَ اَن یُطفِئوُا نورَا... بِافواهِهِم وَ یَأبی اَ... اِلّا اَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَو کَرِهَ الْکَافِرُونَ * (سوره مبارکه توبه ۳۲ )

عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده اسلام در برابر قیام ضد استکباری و افزایش روز افزون موج بیداری اسلامی و عظمت امت مسلمان ، بار دیگراستکبار جهانی را بر آن داشت تا در اقدامی وقیحانه و با توهین به ساحت مقدس حضرت ختم المرسلین، خاتم النبیین، حضرت محمد مصطفی (ص) قلوب مسلمانان جهان را نشانه رفته و عواطف پاک و صادق آنان را جریحه دار کند.

پیشرفت گرایشات اسلامی در اروپا و غرب، ایادی استکبار را به وحشت انداخته و موجب شده است تا اقداماتی ضد انسانی و خلاف منطق انسانیت انجام دهند.

بدون شک، اینگونه اقدامات که در راستای پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی توسط صهیونیزم جهانی طراحی و اجرا می شود، ناشی از ترس و واهمه بیش از پیش آنها از روند رو به رشد موج بیداری اسلامی در جهان و درماندگی آنان در برابر اسلام خواهان است.

تشکیل گروه های تروریستی، تحت عنوان جنبش های اسلامی با عناوینی نظیر داعش، تکفیری و ... وتقویت آنان در جهت ایجاد نا امنی و قتل و غارت و خونریزی در بین مردم بی گناه، نه تنها آنان را در دستیابی به اهداف شومشان یاری ننمود، بلکه به لطف خدا موجب شد تا آتشی که خود برافروخته اند، گریبانگیر خودشان شود.

اکنون در زمانیکه نبرد تاریخی حق و باطل به نقطه اوج خود نزدیک شده است، استکبار جهانی برای پیشگیری ازغرق شدن در گردابی که خودش بوجود آورده است ، چاره ای جز دستاویز شدن به اقداماتی همچون اهانت به مقدسات ، نظیر توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) و معجزه جاویدش قرآن کریم و ... از طریق ابزارهای رسانه ای و ارتباطی و ترفندهای تبلیغاتی به منظور مخدوش کردن چهره اسلام نمی بیند.

اگر چه اقدام اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو ، که بدون شک سناریوی آن توسط آمریکا و صهیونیسم طراحی شده، موجبات خشم و نفرت امت مسلمان را نسبت به آنان بر انگیخته است، اما در واقع حکایت از نخ نما شدن توطئه های شوم آنان دارد، جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی - اخلاقی شده است که تجربه تلخ شکست ها و ناکامی های متناوب گذشته را به وفور در کارنامه سیاه خود دارد .

آنچه امروز امت مسلمان جهان اسلام را در مواجهه با اینگونه ترفندهای شوم تقویت می کند، اتحاد و یکپارچگی کلیه مسلمانان بر علیه توطئه های مستمر سلطه گران بین المللی است.

دیگر وقت آن فرا رسیده است که دولتمردان کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند و با حمایت از جنبش های اسلامی و تقویت موج بیداری ، به تشکیل امت واحد اسلامی همت گمارند.

ما دانش آموزان بسیجی استان گلستان:

۱ـ اینگونه اقدامات شنیع و ملحدانه را که با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونستی حاکم بر غرب طراحی و اجرا می گردد ، را محکوم نموده و آن را از جمله مصادیق جدید عرصه رویارویی دشمنان قسم خورده غربی ـ صهیونستی ، با اسلام می دانیم.

۲ـ معتقدیم بی تردید موج جدید بیداری اسلامی که هم اکنون جهان غرب واروپا را تحت تاثیر قرار داده است ، مانع دست یابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضد اسلامی شان خواهد شد.

۳ـ ضمن محکوم کردن مجدد اینگونه اقدامات، متهمان اصلی این جنایت فرهنگی ـ اعتقادی را رژیم صهیونستی و آمریکا دانسته و تاکید می نمائیم، موضع گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این گونه تحرکات موهن و مجازات طراحان آن ،حداقل انتظاری است که جهان اسلام از سازمان ها و نهاد های بین المللی دایه دار حمایت از تمدن بشر دارد و بدانند، جوانان ایران اسلامی، این گرد باد های فرو نشسته در خشم *** گر طوفان نمی کنند، منتظر فرمان رهبرند

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.