1399-11-19 11:37
568
0
73063
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

شکل گیری انقلاب اسلامی یک حادثه خارق العاده بود

سردار علی ملک شاهکوهی با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی یک حادثه خارق العاده بود، گفت: فردای کشور متعلق به جوانان انقلابی است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در همایش "من انقلابی ام" دانشگاه فرهنگیان گرگان، اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی یک حادثه خارق العاده در تاریخ ایران بود و مصداق آیه "  إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ " شد.

وی افزود: دشمنان ۴۲ سال است به آب و آتش زدند تا این انقلاب الهی و حکومت اسلامی را از بین ببرند و برای تحقق نقشه های خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
 
فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: افق دید امام خمینی (ره) فراتر از تاریخ زمان خودشان بود و ایشان در دهه ۴۰ پیروزی انقلاب را دیدند و در دهه ۶۰ راه قدس را عبور از کربلا دانستند که همین ماجرای دفاع از حرم بود.

 ملک شاهکوهی با بیان اینکه در دنیای سیاست مذاکره یعنی بده بستان، اذعان کرد: مذاکره یعنی یک چیز بدهی و یک چیز بگیری، برای مثال توان هسته ای، توان موشکی و نفوذ منطقه ای خود را بدهی و تحریم نبودن را بپذیری که همین امتیاز هم به ما داده نشد.

 وی بیان کرد: فردای کشور متعلق به شما جوانان است که اتفاقا وظیفه تربیت نسل های آینده را برعهده خواهید داشت پس انقلابی باشید و انقلابی بمانید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.