1403-05-18 13:10
160
0
90989
کارشناس سیاسی تأکید کرد:

ضربه دشمن به انقلاب با وارونه جلوه‌دادن حقایق  

کارشناس سیاسی گفت: در سال‌های اخیر دشمنان با وارونه جلوه‌دادن حقایق مثل ماجرای مهسا امینی در تلاش بودند که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش روبه‌رو کنند.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسینی با حضور در تحریریه «گلستان ما» گفت: امروز رسالت سنگینی برعهده رسانه‌ها در ابعاد کشف حقیقت و واقعیت‌های جامعه نهاده شده است.

 کارشناس سیاسی بیان کرد: سواد رسانه و بصیرت بالا مردم می‌تواند مانع بسیاری از چالش‌های اجتماعی توسط رسانه‌ها با تبیین افکار عمومی حل می‌شود.

 وی افزود: در سال‌های اخیر دشمنان با وارونه جلوه‌دادن حقایق مثل ماجرای مهسا امینی در تلاش بودند که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش روبه‌رو کنند.

 این کارشناس سیاسی بیان کرد: صداق، امانت‌دار، شجاعت، جسارت در اطلاع‌رسانی، مطالبه‌گری از رسالت‎های رسانه‌ها است.

 نماینده ولی‌فقیه در حفا سپاه نینوا گلستان بیان کرد: رسانه‌ها فرامین رهبر انقلاب را فصل‌الخطاب بدانند و به آن عمل کنند قطعاً بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 جعفری بیان کرد: بسیاری از درگیر سیاسی و حاشیه‌ها به این دلیل است و باید همه ما گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب باشیم و هوشیار عمل کنیم.

 وی افزود: رهبر انقلاب تأکید کردند که به هنگام عمل کنیم؛ ولی در حوزه خبر گاهی می‌بینیم دشمن از ما جلوتر است.

 وی افزود: در صدر اسلام نیز بحث خبر و خبرنگاری مهم بوده و افرادی بودند که تلاش می‌کردند اخبار درست از جبهه دشمن را به پیامبر (ص) برسانند تا مسئولان در تصمیم‌گیری درست عمل کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.