1402-08-12 10:10
633
0
87276
دستیار اهل‌سنت استاندار گلستان:

طوفان الاقصی دفاع مشروع فلسطینی‌ها است

دستیار استاندار گستان در امور اهل‌سنت گفت: حملات گروه‌های مقاومت یک دفاع مشروع در برابر جنایات چند دهه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش گلستان ما، آخوند ابوبکر خوجملی پنجشنبه شب در همایش مجازی «غزه مظلوم مقتدر» اظهار داشت: قبله اول مسلمانان و مکان معراج نبی مکرم اسلام (ص) سال‌های طولانی تحت اشتغال و سلطه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و در این مدت آنها جنایات بی‌شماری علیه مسلمانان فلسطینی مرتکب شدند.

 وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای فلسطینی‌ها و شکست سنگین و به قول رهبر معظم انقلاب، غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بود.

 خوجملی اضافه کرد: البته این عملیات، انتقام بسیار ناچیزی در برابر جنایات و ستم بی‌حساب و کتاب رژیم صهیونیستی است که امیدواریم مقدمه پیروزی‌های بعدی و نابودی این رژیم باشد.

 دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت ادامه داد: هر انسانی در سرزمین خود این اختیار را دارد که اگر مورد محاصره رژیمی ظالم قرار گیرد از خود دفاع کند و طوفان الاقصی در واقع دفاع مشروع مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم آدمکش اسرائیل بود.

 وی افزود: امروز رژیم غاصب و جعلی اسرائیل طی یک ماه اخیر بیش از ۹ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه به‌ویژه زنان و کودکان را به شهادت رسانده است و ما باید این حق را به مردم فلسطین بدهیم که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عکس‌العمل نشان دهند.

 خوجملی از امت اسلامی و اهل ایمان هم خواست تا همیشه از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.