1403-07-28 16:25
32
0
91798
آیت الله نورمفیدی:

ظالمان جهان روی باطل وحدت دارند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان امروز در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی گلستان با تمجید از شخصیت مبارز شهید یحیی سنوار از او به‌عنوان فرماندهی شجاع، همراه با سعه‌صدر یاد کرد که پایه‌گذار عملیات مهمی چون طوفان الاقصی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار با اشاره به ۲۲ سال زندانی بودن شهید سنوار افزود: او در این مدت نیز بیکار ننشست و در زندان‌های رژیم صهیونیستی زبان عبری را یاد گرفت و شروع به نوشتن رمان «خار و میخک» کرد.
 
 او گفت: رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند که این امر نشانه وحدت در میان ظالمان جهان است.
 
 آیت‌الله نورمفیدی افزود: دنیا روی باطل وحدت دارد و ما مسلمانان هم باید بر روی دیدگاه حق خود اتحاد و داشته باشیم.
 
 همچنین وی در این دیدار که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد تأکید کرد: در ورزش گلستان باید بیشتر کار شود و مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود.
 
 آیت‌الله نورمفیدی گفت: ورزش در دنیا جایی برای خود باز کرده، به‌طوری که می‌توان از منظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم به آن توجه کرد.
 
 وی با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی ادامه داد: این که عده‌ای مخالف ورزش زنان هستند، دیدگاه غلطی است و معتقدم بانوان هم باید در ورزش حتی بیشتر از مردان به‌عنوان مادران آینده و تربیت‌کننده نسل‌های دیگر به ورزش‌هایی همچون تیراندازی و رشته‌های رزمی توجه کنند.

انتهای خبر/
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.