1402-12-11 10:35
290
0
88979
 گلستانی‌ها تمام‌قد پای تقویت نظام؛

عاشقان ایران قوی برای سرنوشت کشورشان به صف شدند

مردم همیشه در صحنه گلستان از نخستین ساعات رأی‌گیری برای‌آنکه از امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا با حضورشان پایه‌های انقلاب را تقویت کنند.

به گزارش «گلستان ما»، انتخابات تقویت‌کننده پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یک مسئله مهم در کشور محسوب می‌شود و وظیفه همه مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است.

 مشارکت در انتخابات یک کلیدواژه پرتکرار از سوی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بود انتخابات به‌قدری حائز اهمیت است که برای نخستین‌بار، رهبری از ابتدای سال به این موضوع پرداختند و تأکید بر حضور و مشارکت بالا با چهار مؤلفه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت داشتند.

 گلستانی‌ها صبح امروز به تاسی از سخنان رهبری همچون طوفانی پای انتخابات حاضر شدند تا مشت محکمی به سینه دشمنان بکوبند.

 انتخابات، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور و صحنه احقاق حق و تکلیف است که باید همه در آن مشارکت قوی و پرشوری داشته باشیم.

 مادر شهید مدافع حرم گلستان شهید حتم‌لو در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: من به عشق رهبر عزیزم در نخستین ساعت رأی‌گیری به پای صندوق‌های رأی حاضر شدم تا چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران و تمام فتنه‌گران را کور کنم.

 این مادر شهید از خاطرات رأی‌گیری فرزند رشیدش احسان در انتخابات برای ما گفت: احسان اولین‌بار در انتخابات مجلس شرکت کرد و برای رأی‌دادن در مسجد محله ملل «مسجد قائم» حاضر شدیم و بسیار شلوغ و پرازدحام بود و احسان بسیار ذوق داشت که هر چه سریع‌تر رأی خود را در صندوق بیندازد.

 آقای زرگرانی یکی از افراد مسئولیت‌پذیری است که در نخستین ساعت رأی‌گیری به‌عنوان اولین نفر در انتخابات حاضر شد و رأی خود را داخل صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما افزود: من سعی کردم به کاندیدای اصلح رأی بدم و از مردم دعوت می‌کنم که هرچه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضورشان همچون تیری بر قلب دشمنان فرود آیند.

گفتنی است؛ مردم گرگان در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا به دشمنان بگویند برای داشتن ایران قوی همچون کوه ایستادند.

 گزارش از سمیرا رجبی

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.