1394-10-01 08:07
1406
0
24815

عباسی با ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران عطای گلستان را به لقایش بخشید!

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس و وزیر ورزش دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات برای انتخابات از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد و عطای گرگان و آق قلا را به لقایش بخشید.

به گزارش گلستان ما، محمد عباسی وزیر ورزش با حضور در ستاد انتخابات کشور وارد عرصه انتخابات مجلس دهم شد تا حلقه احمدی‌نژادی‌های نامزد در انتخابات تکمیل‌تر شود.

محمد عباسی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از گرگان و آق قلا برای حضور در مجلس رای آورد که نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود. در دولت دکتر احمدی نژاد مشاور رییس جمهور در آمریکای لاتین شد. در سال دوم دولت نهم بعد از ناظمی اردکانی به عنوان وزیر تعاون به مجلس معرفی که با قبول استعفای او از نمایندگی مجلس و نادیده گرفتن رای مردم گرگان و آق قلا، با رای اعتماد نمایندگان بعنوان دومین وزیر تعاون در دولت نهم، سکان این وزارتخانه را در دست گرفت.

در زمان او ساختارهای اصلی حمایت از تعاونیها مانند بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و بیمه تعاون، عضویت حدود چهل میلیون نفر از مردم ایران در قالب تعاونیهای سهام عدالت، وا گذاری بخشی از سهام شرکتهای متعلق به دولت به اعضای آن و تشکیل تعاونیهای مسکن مهر برای قشرها کم درآمد کشور تاسیس و راه‌اندازی شد.

در دولت دهم ابتدا به عنوان وزیر تعاون از مجلس رای اعتماد گرفت. بعد از تصويب قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، که احمدی نژاد آن را اشتباه دانسته و قانون را برای اجرا نارسا می‌دانست موجب تنش جدی بین رئیس جمهور و مجلس شد. بالاخره با تذکرات متعدد دکتر احمدی نزاد مجبور به معرفی دیر هنگام وزیر ورزش به مجلس شد. اما فرد معرفی شده(حمید سجادی) نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. احمدی نژاد دکتر عباسی را با حفظ سمت وزارت تعاون به سرپرستی وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

با تجمیع وزارت تعاون در وزارتخانه‌های کار و رفاه اجتماعی، عباسی بعنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم به مجلس معرفی که با ۱۶۵ رای مثبت نمایندگان به عنوان اولین وزیر ورزش و جوانان در جمهوری اسلامی مسئولیت این وزارت جدید را برعهده گرفت. راه‌اندازی وزارت خانه جدید، شتاب بخشی توسعه زیر ساختهای ورزشی و یایگاههای جوانان، علمی تر و فرهنگی کردن ورزش، توسعه ورزش همگانی و راه‌اندازی شناسایی و تقویت پایگاههای استعداد یابی و نخبگان جوان کشور از جمله برنامه‌های او در شروع کار بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.