1402-11-25 13:09
416
0
88805
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

عمال شیطان به دنبال اختلاف شیعه و سنی هستند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه تاکنون کسی نتوانسته است بین شیعه و اهل‌سنت در گلستان اختلاف ایجاد کند؛ گفت: افراد اگر به اختلافات دامن بزنند از عمال شیطان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله نورمفیدی صبح امروز در نشست صمیمی با خانواده‌های روحانیون و طلاب اهل‌سنت در گرگان گفت: رفتار مسئولان آفریقا جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی به دادگاه بین‌المللی و جسارت و شجاعت یمنی‌ها در حمایت از مردم فلسطین و حمله به مواضع صهیونیست‌ها و حامیان آنها قابل‌تمجید است.

وی افزود: خوی حیوانی و وحشی‌گری در وجود صهیونیست‌ها نهادینه شده است و آمریکا هم علنی با کمک‌های نظامی، مالی و تسلیحاتی از کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه دفاع می‌کند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اختلاف مذهبی و اختلاف در نظر، مبانی و استنباط امری طبیعی است و به حمدالله تا کنون کسی نتوانسته است در این بخش بین شیعه و اهل‌سنت در گلستان اختلاف ایجاد کند.

 نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: افراد اگر به اختلافات دامن بزنند از عمال شیطان هستند.

وی هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود به سخن پیامبر اکرم (ص) درباره رفتار با خانواده اشاره کرد و گفت: رفتار علما با خانواده باید باکرامت باشد و بانوان هم پشتیبان علما در انجام وظایف دینی و خانواده باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.