1395-02-26 11:28
1031
0
32013
دبير حزب موتلفه اسلامی استان گلستان:

فرقه ضاله بهائیت کثیف‎تر از مجاهدین خلق می‎باشد و در ایران حقوقی ندارند/ بهائیت پرونده‎ای پر از خیانت به کشور ما دارد

دبير حزب موتلفه اسلامی استان گلستان گفت: آقای هاشمی خودشان می‎دانند که برجام با شکست مواجه شده است و دفاع تمام قد ایشان از برجام فقط به خاطر رویکرد سیاسی است.

به گزارش گلستان ما، سیدحسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار پاسرو گفت: کسانی که امروز دلقک استعمار هستند و وظیفه‎ای جز خیانت به کشورشان ندارند چطور قابل توجیه است، فرقه بهائیت کثیف‎تر از مجاهدین خلق است اینها در ایران حقوقی ندارند که ما بخواهیم از آنها دفاع کنیم اینها پرونده‎ای پر از خیانت به کشور ما دارند بنابراین این موارد با منطق اسلامی سازگار نیست اما ممکن است با منطق قدرت‎طلبی سازگار باشد.

وی با بیان اینکه حج حق همه مسلمانان است و مکه و مدینه جزو سرزمینی است که باید با مشارکت همه مسلمانان انجام شود، ابراز داشت: ما اینگونه مسائل را مطرح نمی‎کنیم و بعد این کشورها را می‎پذیریم خانواده‎ای که انگلیسی‎ها در عربستان علم‎اش کردند را مورد تائید قرار می‎دهیم وقتی ما اینطوری کوتاه بیائیم آنها اذیت می‎کنند و به پاسپورت ایرانی اعتنا نمی‎کنند.

سیدی با بیان اینکه آمریکا کثیف است و کثیف‎تر از آمریکا فرقه ضاله بهائیت است، تصریح کرد: بهائیت تاکنون فلسفه‎ای جز خیانت، جنایت و هماهنگی با استکبار نداشته است اینکه فائزه هاشمی با رهبران این فرقه عکس بگیرند و با آنها همراهی کنند واقعا چقدر باید از مسائل اسلامی پرت باشد، این یک ننگ است.

دبير حزب موتلفه اسلامی استان گلستان افزود: چطور می‎شود مقام معظم رهبری اینها را تهدید می‎کند آل‎سعود از کل مواضع‎شان در کارشکنی کوتاه می‎آیند آیا همیشه باید رهبر معظم انقلاب ورود کند پس دستگاه دیپلماسی چه کار می‎کند؟ آیا وقت آن نرسیده که با قوت جدی‎تر موضع‎گیری کنند و موجب ذلت ایران نشوند.

وی با بیان اینکه همانطور که امام راحل در وصیت‎نامه‎شان فرمودند ما با سیستم‎های سرمایه‎داری و سوسیالیستی نمی‎توانیم عدالت اجتماعی را ایجاد کنیم، ابراز داشت: اولین سوالی که از دولت اعتدال داریم این است که آیا واقعا دولت به دنبال تئوری‎های نزدیک به اهداف اسلامی بوده است؟.

سیدی با اشاره به اینکه در عملکرد دولت می‎‎بینیم که ضریب جینی اضافه شده است، ادامه داد: طبق گزارش‎هایی که خودشان می‎دهند فاصله افراد کم‎درآمد و پردرآمد بیشتر شده است این یعنی که در جامعه عدالت اجتماعی نیست.

دبير حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بنده فکر می‎کنم دولت در سیاست خارجی با استحکام بیشتری باید برخورد کند،افزود: دولت آل سعود اصلا قابل احترام نیست آنها مگر جز خیانت به ما چه کردند؟ هم در دوران جنگ، جریان نفت و فاجعه منا؛ به دلیل اینکه سیاست خارجه ایران ضعیف برخورد کرد آنها قدرت جسارت و پررویی را به حداکثر رساندند.

سیدی افزود: تئوری بنی‎صدر این بود که ما ارتش نباید داشته باشیم چون با کسی کاری نداریم غافل از اینکه اگر ما با کسی کاری نداریم آنها با ما کار دارند اگر طبق آیات الهی در مقابل دشمن با اقتدار عمل نکنیم و کوتاه بیائیم دشمن پررو می‎شود و به قول صائب تبریزی «اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است، اشک کباب باعث طغیان آتش است».

وی با بیان اینکه مبنایی که دولت مدیریت می‎کند همان رویه اقتصاد سرمایه‎داری است، گفت: دولت باید مبنای خودش را عوض کند تا بتواند عدالت اجتماعی را به وجود آورد بنده تعجب می‎کنم دولت چگونه حقوق کلان چند میلیون تومانی را می‎دهد و بعد توجیه می‎کند که از سال 1380 یا 1382 به بعد مثلا اینها جزو معوقات بوده است اما وقتی می‎خواهند محصولات کشاورزی را قیمت‎گذاری کنند زیر قیمت تورمی قیمت‎گذاری می‎کنند که این رویه اصلا قابل توجیه نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.