1401-10-26 16:20
331
0
82959
مدیرعامل گازگلستان:

قطع گاز ترکمنستان شوکی در سیستم‌های توزیع و انتقال شبکه گاز گلستان بود

مدیرعامل گازگلستان گفت: قطع گاز ترکمنستان شوکی در سیستم‌های توزیع و انتقال شبکه گاز گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ علی طالبی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درگفتگو با شبکه سراسری خبرو شبکه استانی صدا وسیما  درخصوص شرایط بحرانی و اضطراری استان کفت: دراوج برودت هوا درچند روزقبل ،متاسفانه کشورترکمنستان بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع گاز نموده که یک شوکی  در سیستم های توزیع و انتقال شبکه گازرسانی استان بوجود آمد.

وی افزود:با تلاش و پشتیبانی دیسپچینگ شرکت ملی گازوشرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی توانستیم برنامه ریزی های را انجام داده تا هم توزیع متوازنی داشته باشیم وهم بخش از واحدهایی مثل جایگاه های سوخت سی ان جی و مواردی که ضرورت تولیدشان به سمت سوخت دوم است به این بخش هدایت شده و گازشان قطع گردید و یک سری برنامه ریزی ها نیز در درون سیستم انجام گرفته والحمد ا...تا به امروز وضعیت مناسبی داشتیم.

طالبی افزود:ازابتدای هفته ،افت فشارگازدربرخی از شهرهای استان مشهود بود که براین اساس یکسری تصمیمات جمعیتی گرفته شد و برخی ازدستگاه هایی پای کارآمدند ، قطع گازمنطقه ای نداشتیم و فقط با افت فشار، جریان گاز برخی ازمشترکین قطع شده که طی تماس مشترکین گرامی و اعلان موارد قطعی ، همکاران بخش امداد مراجعه نموده و اقدام به وصل گاز آنها کنند.

وی با بیان اینکه 28 استان کشور درگیر برودت هوا شدند باعث شده حجم مصرف گازبه یکباره بالا رود و برای استان هایی مثل گلستان که درانتهای خط  قرار دارند افت فشار بوجود آمد.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با بیان توصیه های مهم صرفه جویی درخواست داشت تا مشترکین گرامی با انجام اقدامات ساده منجمله تنظیم دمای رفاه منزل بین 18 تا 21 درجه پوسیدن لیاس گرم ،کم کردن حداقل یک درجه وسایل گرمایش ،شرکت در پویش هرخانه یک اتاق گرم و هرخانه  یک بخاری روشن و موارد مرتبط دیگر به هموطنان خود کمک کنیم تا گاز هیچ خانه ای قطع نشود .

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.