1394-07-29 08:16
1357
0
22387
بازرس خانه مطبوعات استان گلستان :

قلب خانه مطبوعات باید برای خبرنگاران بتپد ، نه برای تفکرات و جریانات سیاسی / بسیاری از خبرنگاران زمان انتخابات هیئت مدیره در استان نیستند

بارزس خانه مطبوعات استان گلستان گفت: مسئولین برگزار کننده انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان بدانند که قلب خانه مطبوعات بایستی برای خبرنگاران به تپش در آید نه برای تفکرات و جریانات سیاسی.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، عقیل مهقانی بازرس خانه مطبوعات استان گلستان در پی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان در روز بعد از عاشورای حسینی که باعث واکش بسیاری از خبرنگاران استان شده است، گفت: بنده با زمان برگزاری انتخابات مخالف نیستم اما ممکن است بسیاری از خبرنگاران در آن زمان نتوانند در انتخابات شرکت کنند و خارج از استان باشند.

وی با این تاکید که شرکت در انتخابات به خود شخص بر میگردد و هیچ اجباری در کار نیست افزود: بنده به نوبه خود به اعضاء خانه مطبوعات، خبرنگاران و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان می گویم که خانه مطبوعات استان قلپ تپنده خبرنگاران است.

مهقانی تصریح کرد: مسئولین بدانند که قلب خانه مطبوعات بایستی برای خبرنگاران به تپش در آید نه برای تفکرات و جریانات سیاسی.

به گزارش خبرنگار ما ، در پی حاشیه های به وجود آمده در پیرامون برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و واکنش هایی که در این چند هفته اخیر در رسانه های استانی و محلی روی داده است، بسیاری از خبرنگاران و مدیر مسئولان رسانه های استانی از حاشیه های به وجود آمده بسیار ناراحتند و با اتفاقی که در دو روز گذشته در خصوص بازرسی خانه مطبوعات از سوی ارشاد گلستان که به واسطه درخواست تعدادی از روزنامه نگاران محلی انجام خواهد شد با مخالفت شدیدی را از سوی این قشر زحمت کش در استان مواجه شده است.

بر همین اساس ، محمد آرایان نیا، عضو خانه مطبوعات استان گلستان در واکنش به این اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: موضوع اصلا ارتباطی به نام اشخاص ندارد. همین که گروهی جدای از ساز و کار پیش‌بینی شده در اساسنامه بخواهند بر انتخابات نظارت کنند توهین مستقیم به اعضا و هیئت مدیره است و نباید چنین اتفاقی رخ دهد.

حال باید دید با این اقدام اداره کل ارشاد گلستان، موضوع انتخابات خانه مطبوعات استان به چه روالی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.