1394-03-18 16:32
1993
2
15851
در علوم پزشکی گلستان چه می‌گذرد؟

مدیر حراست علوم پزشکی گلستان فعالیت انتخاباتی در دانشگاه را تکذیب نکرد !

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان حواشی حضور وزیر بهداشت در استان مبنی بر فعالیت سیاسی برخی از اعضای هیات رئیسه این دانشگاه را تکذیب نکرد.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان، مدتی بود که زمزمه‌های فعالیت سیاسی و انتخاباتی یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان به گوش می‌رسید که با سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی در 25 اردیبهشت جاری به این استان و حواشی این سفر که یکی از سایت‌های خبری و محلی استان منتشر کرده بود به این زمزمه‌ها دامن زده شد و به شایعات در این زمینه قوت بخشید.

کامنت‌هایی که زیر خبر حواشی سفر وزیر بهداشت با عنوان «درخواست تعدادی از پزشکان گلستانی از وزیر بهداشت / به داد دانشگاه علوم پزشکی گلستان برسید!»(بر روی تیتر کلیک کنید) انتشار داده می‌شد هر یک گویای این احتمال بود که این دانشگاه در سطح مسئولین با مخاطره هایی همراه است که برخی از کامنت‌ها از نبود حراست در این دانشگاه گلایه به میان آورده بودند.

از طرفی سایت خبری تحلیلی «گرگان خبر» (بر روی نام سایت کلیک کنید) نامه ای از کانون حزب الله استان گلستان (با گرایش سیاسی اصلاح طلبی) به وزیر بهداشت را منتشر می‌کند که خواستار برکناری تقی ریاحی ریاست کنونی دانشگاه علوم پزشکی گلستان شدند.

نکته جالب توجه در این دو خبر در دو سایت با دو گرایش سیاسی مختلف این است که هر دو اخباری مبنی بر فعالیت سیاسی و انتخاباتی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان را منتشر کرده و هر دو به نوعی به هیات رئیسه کنونی دانشگاه انتقاد وارد کرده اند!

در پی این اخبار نمایدگی استانی «خبرگزاری دانشجو» به سراغ نظرعباسی مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان رفته و در پی راستی آزمایی اخبار واصله از وی خواست تا صحت و عدم صحت فعالیت‌های سیاسی دانشگاه را تائید کند؛ اما وی از تائید و یا تکذیب این اخبار امتناع کرده و حاضر به پاسخگویی نشد.

 

 انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سالار

آن را که عیان است چه حاجت به بیان است.از بکارگیری افراد بهشهری و گلوگاهی در مسوولیت های مهم دانشگاه علوم پزشکی معلومه که این افراد قراره عضو ستاد انتخاباتی آن معاون محترم و همه کاره دانشگاه شوند.قربان ن... بشم که از این وضعیت حداکثر سواستفاده از بیت المال را کرده و هر چی ز... بیکار را در دانشگاه مشغول کرده.مزایای چندین میلیونی هم که از کسیه سلامت مردم به جیب آقایان برای تبلیغات انتخاباتی وارد میشه.

0
0
پاسخ
1394-03-18 20:08
Zakan

با سلام يك نانوايي خوب در زيارت تعطيل شد ، شنيده ها حاكي از آن هست كه گویا همه پرسنل و شاطر و ... جذب دانشگاه علوم پزشكي شدند .

0
0
پاسخ
1394-03-20 04:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.