1401-11-23 13:10
328
0
83558
سردار رحیم‌صفوی:

مردم ایران اصل انقلاب را فدای مشکلات داخلی نمی‌کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: مردم با حضور میلیونی در راهیپمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که ایران را دوست داشته و اصل و اساس نظام و انقلاب را فدای مشکلات داخلی کشور نمی‌کنند.

به گزارش گلستان ما، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی گفت: حضور مردم گلستان با اقوام و مذاهب مختلف در راهپیمایی امروز نشان داد که این استان بالاترین انسجام و وحدت دارد و با نوع وحدت و همدلی، دشمن نمی‌تواند به راحتی به اهدافش در جهت تضعیف این وحدت دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی امروز ثابت کرد که مردم به انقلاب اسلامی و جایگاه والای ولایت و رهبری وفادارند.

دستار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی به دشمنان ثابت کرد که فهم نادرست و اطلاعاتی غلطی که آنان از منافقین و سلطنت‌طلبان دارند، دروغی بیش نیست و اصل و حقیقت این نظام و انقلاب آن چیزی‌ است که در قاب دوربین‌های خبری امروز به تصویر کشیده می‌شود.

وی تاکید کرد: حقیقت ملت ایران این است که آنان تسلیم ناپذیر در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز با این حضورشان ثابت کرد که همچون ۴۴ سال گذشته بر سر آرمان‌های امام راحل، شهدا و ایران اسلامی و مقتدر ایستاده و از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: ملت ما به فضل الهی با حمایت از دولتمردان، سران قوا و ارکان مختلف حکومت اسلامی، سال به سال قوی‌تر خواهند شد و با رفاه و آسایش بیشتر مشکلات را سپری خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.