1399-06-21 12:32
974
0
70305
استاندار گلستان در بازدید از شعب اخذ رأی شهرستان گمیشان؛

مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

استاندار گلستان گفت: اخذ رای از مردم در 244 شعبه غرب استان از ساعت 8 صبح آغاز شده و از مردم تقاضا داریم که رای دهی را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس صبح امروز در بازدید از شعب اخذ رای مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گمیشان تصریح کرد: از مردمی که در انتخابات دوم اسفند 98 با حضور بیش از 57 درصدی خود موجبات سربلندی استان را فراهم آوردند تقدیر می کنم و امیدواریم که این همراهی در مرحله دوم و در غرب استان تکرار شود.

وی افزود: علاوه بر عوامل اجرایی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور دارند چرا که بیش از هرچیز برای ما سلامت مردم است.

استاندار گلستان یادآور شد: تا ساعت 10 و نیم صبح بیش از 9500 نفر در انتخابات شرکت کرده اند و زمان رای دهی تا ساعت 18 امروز ادامه خواهد داشت و به احتمال زیاد این زمان تمدید نخواهد شد.

دکتر حق شناس گفت: از حامیان کاندیداها انتظار می رود از حضور در حوزه های انتخابیه پرهیز کنند و پیروز انتخابات نیز از برپایی هرگونه کارناوال شادی خودداری نماید.

لازم به ذکر است مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب استان در شهرستان های کردکوی، بندرگز، گمیشان و ترکمن از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 شهریور در 244 شعبه اخذ رای آغاز شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی تا ساعت 18 ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.