1394-07-14 13:59
1405
0
21579
طلبهٔ سریلانکایی جامعه المصطفی العالمیه قم:

مسلمانان از مبارزه با جنایت های آل سعود دست برندارند

طلبٍهٔ سریلانکایی جامعه المصطفی العالمیه قم گفت:مسلمانان از مبارزه باجنایت‌های آل سعود دست برندارند،زیرا این قوم به اقدامات ننگین خود ادامه خواهد داد و ضررش به اسلام روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،محمد عزام با بیان این مطلب که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نصب دوربین های مداربسته در سراسر کشور دیگر نباید عربستان بی اطلاعی از نیاز زائران به آب را بهانه کند،اظهار کرد: هدف آل سعود با برنامه ریزی که به صورت عمدی انجام داد،ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بود.

وی در ادامه افزود:وقوع چندین حادثه دلیل بر این دارد که این فجایع نباید اتفاقی باشد و بی مسئولیتی عربستان در این امر را حتی کودکی هم درک می کند

طلبه جوان اهل سریلانکا در خصوص شهدای کشور خود گفت: از کشور سریلانکا حدود ۵۰ نفر به شهادت رسیدند که باید آل سعود نسبت به این فاجعه پاسخگو باشد.

عزام در ادامه افزود: وقتی کشوری هزینه جهت ارائه خدمات می گیرد و اگر مسئولیتی را  قبول کرده است باید پاسخگو باشد.

طلبه سریلانکایی جامعه المصطفی قم اظهار کرد: برنامه ریزی آل سعود بسیار ضعیف بوده است و باید کشور های اسلامی با مدیریت مشترک برنامه ریزی کنند تا دیگر این اتفاق دردناک رخ ندهد.

عزام با بیان این مطلب که نباید به خاطر یک ولیعهد هزاران نفر کشته شوند، گفت: چرا برای بعضی از افراد با حراست ویژه حج انجام می شود ،آیا پیامبر(ص) اینگونه حج انجام داد؟ وچرا باید به خاطر یک نفر، مسلمانان این همه شهید بدهند؟

این طلبه جوان خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی می توانستد خودشان را سریع تر برسانند که ممانعت از حضور آنها نشان از عمدی بودن این مسئله است.

وی این فاجعه را برنامه ریزی شده و هدف عربستان از این فاجعه را ریشه کن کردن اسلام دانست و از تمام مسلمانان خواست تا با وحدت در برابر این فاجعه ساکت نشینند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.