1394-01-24 04:58
1927
0
13175
معاون استاندار گلستان؛

نظام های پادشاهی از حرکت های عدالتخواهانه مردم واهمه دارند/ عربستان نگران به ثمر نشستن انقلاب یمن است

معاون استاندار گلستان گفت: کشور های که نظام پادشاهی دارند از مسائل داخل کشور خود به شدت واهمه دارند و می خواهند با توطئه و جنگ جلوی حرکت های مردمی و عدالت خواهانه را بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از  قابوس نامه، محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب تصریح کرد: عربستان یکی از نظام های پادشاهی است که نگران به ثمر نشستن انقلاب یمن است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم به دنبال کشاندن کشورهای عربی بویژه کشور های دارای نظام پادشاهی  به سمت خود است افزود: کشورهایی چون عربستان نیز می دانند که اگر این حرکت های عدالت خواهانه نتیجه بدهد و منجر به یک حکومت مردمی شود قطعا خطر بزرگی حکام عرب را تهدید خواهد کرد.

حمیدی یادآور شد: با توجه به اوضاع و احوالی که امروز بین کشور های مسلمان حاکم است بیش از گذشته نیاز به اتحاد و همدلی دارند و حمله عربستان به یمن نشات گرفته از توطئه های استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و برنامه صهیونسم است که به اتحاد مسلمانان لطمه می زند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به اتفاق اخیر فرودگاه جده، این برخورد غیر انسانی از  سوی یک کشور مسلمان عربستان که خود را خادم حرمین می داند را محکوم کرد و گفت: خواهان این هستیم که دولت عربستان و رژیم سعودی به شدت با عاملین این حرکت غیر انسانی برخورد کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی این ۳۶ سال پس از  انقلاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی همیشه هوشمند بوده و منافع ملی را رصد کرده و جز خط قرمز های آن بوده است، انتظار می رود که بررسی دقیق آنطور که حرمت ملت غیور ایران اسلامی که سبقه تاریخی خیلی بیشتر از عربستان دارد حفظ شود پیگیری شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.