1403-07-27 13:45
59
0
91784
امام‌جمعه موقت گرگان:

نماز جمعه نصر تکمیل‌کننده «وعده صادق ۲» بود

امام‌جمعه موقت گرگان، عملیات «وعده صادق ۲» را به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دانست و تأکید کرد: نماز جمعه نصر، تکمیل‌کننده این عملیات بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ امام‌جمعه موقت گرگان، حجت‌الاسلام محمد مهاجرمازندرانی، در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان، به اهمیت و جایگاه جبهه مقاومت در منطقه و نقش مؤثر فرماندهان و مجاهدان این جبهه پرداخت و تأکید کرد: شجره طیبه مقاومت با ترور و حذف فیزیکی فرماندهانش هرگز خاموش نخواهد شد. 
وی با ذکر نام سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار به‌عنوان دو چهره برجسته مقاومت، یادآور شد که این چراغ روشن باقی خواهد ماند و مسیر مبارزه برای آزادی و عدالت ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود، به معرفی شاخه‌های مختلف این شجره طیبه پرداخت و حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، فاطمیون، زینبیون و نیروهای یمن را به‌عنوان بخش‌های مهم و اصلی مقاومت معرفی کرد. 
امام‌جمعه موقت گرگان تأکید کرد: اصل و ریشه مقاومت ثابت و استوار است و هرچند دشمنان تلاش می‌کنند با ترور و فشارهای سیاسی و نظامی این حرکت را متوقف کنند؛ اما این جبهه همچنان پایدار و مقاوم به مبارزه ادامه خواهد داد.

مهاجرمازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به خطبه‌های نمازجمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و دفاع قانونی و شرعی نیروهای مقاومت در قالب عملیات طوفان الاقصی را تأیید و تحسین کرد. 
وی خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم یک وظیفه اسلامی و انسانی است و جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور مسلمان نمی‌تواند در برابر ظلم و تجاوز به مظلومان جهان سکوت کند.

وی همچنین به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و گفت: این عملیات نشان‌دهنده همبستگی و حضور همه گروه‌ها و قشرها در دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم است.
 امام‌جمعه موقت گرگان این عملیات را به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دانست و تأکید کرد: نمازجمعه نصر، تکمیل‌کننده این عملیات بود.

در پایان، حجت‌الاسلام مهاجرمازندرانی به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، فرزند بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اشاره کرد و از مقام والای علمی و فقهی ایشان تجلیل کرد و وی همچنین به مناسبت هفته ملی استاندارد به موضوعاتی چون اهمیت دوری از اسراف و افراط در همه امور حتی انفاق، تأکید کرد و از مردم خواست که در زندگی فردی و اجتماعی خود تعادل و میانه‌روی را رعایت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.