1393-10-08 20:01
2386
1
7946
واکنش رجبی به انتشار یک مطلب در گلستان ما ؛

وظیفه نماینده صدور ابلاغ مدیران نیست / اهل خط و خط بازی نیستم /به هیچ گروه سیاسی، ثروت و قدرت وابسته نیستم

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهل خط و خط بازی نیستم به هیچ گروه سیاسی، ثروت و قدرت وابسته نیستم.

به گزارش گلستان ما ، عبدالکریم رجبی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطلبی با عنوان "آیا اقدامات اخیر رجبی با چراغ سبز استانداری گلستان است؟ / قلع و قمع نیروها در کلاله" که در سایت گلستان ما منتشرشده بود، به خبرنگار نیلکوه گفت: شدیداً موضوعات مطرح‌شده را تکذیب می‌کنم. این رسانه‌ها اگر می‌خواهند همگرایی در شهرستان را بالا ببرند در حوزه عملکرد مسئولین کار کنند نه در حوزه سیاست.

رجبی ادامه داد: رسانه‌ها سعی کنند مشکلات مردم را رسیدگی کنند نه اینکه برای جابجایی یک مدیر جریان سازی.

وی افزود: وظیفه نماینده این نیست که ابلاغ مدیران را صادر کند. ابلاغ مدیران توسط مدیرکل هر دستگاه صادر می‌شود. ممکن است دراین‌بین مشورتی هم با نماینده انجام شود قطعاً این حق مردم است که با توجه به وکالت که به نماینده داده‌اند این مشورت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تهمت‌هایی که به من نسبت داده می‌شود ناروا است و من آن‌ها را تکذیب می‌کنم گفت: سعی کردیم در تمامی حوزه‌های مدیریت از همه ظرفیت‌ها قومی و مذهبی استفاده شود و هدفمان نیز از روز اول بر این منوال بوده است.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که سعی‌ام بر آن بوده تا نیروهای بومی در حوزه انتخابیه من مورداستفاده قرار گیرد گفت: افتخارم این است که برای اولین بار فرمانداران بومی برای چهار شهرستان شرق استان انتخاب‌شده است. این توفیق با توجه به تعاملات خوب با مسئولین استان انجام‌گرفته است.

رجبی تأکید کرد: این موهبتی برای مردم خواهد بود که مسئولینشان بومی باشند؛ مسئول یا فرماندار غیربومی این انگیزه را ندارد تا برای مردم روستای کیارام دل بسوزاند.

وی تصریح کرد: امروز که مردم روستای کیارام راحت نشستند و در فضایی صمیمی مشکلاتشان را برای مسئولین و فرماندار مطرح می‌کنند نتیجه آن است که فرماندار بومی و از همین روستاهای گالیکش انتخاب‌شده است.

رجبی با اشاره به این مطلب که همیشه انتقادپذیر بوده‌ام گفت: 22 سال است که در سطح ملی مدیریت کرده‌ام و هیچ مشکل و تعصب قومی مذهبی هم ندارم.

وی با اشاره به این مطلب که با دید باز به مردم خدمت می‌کنم گفت: باید این ظرفیت را هم به مردم داد تا بر اساس ترکیب جمعیتی‌شان از همه ظرفیت‌های قومی و مذهبی در شهرستان‌ها و مدیریت‌ها استفاده شود.

وی بابیان این مطلب که انشا الله نشریات همیشه انصاف را رعایت کنند گفت: من از انتشار این مطلب تشکر می‌کنم. ولی ای‌کاش از من سؤال می‌کردند که چنین چیزی آیا واقعیت دارد. طرح این مسائل ممکن است در آینده به اختلافاتی در منطقه دامن بزند.

وی افزود: باید سعی و تلاشمان در جهت ایجاد اتحاد و همگرایی بین مردم در زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری که همیشه تأکیدشان بر وحدت و همگرایی بوده باشد.

وی اظهار داشت: اهل خط و خط بازی نیستم به هیچ گروه سیاسی و ثروت و قدرت هم وابسته نیستم خطم خط رهبری است همیشه هم‌ سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب من بوده و هر فعالیتی که انجام داده‌ام در جهت رضایت مردم، خوشنودی خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بوده. افتخار می‌کنم در 22 سال خدمت اجرایی - نظارتیم از این خط عدول نکرده‌ام.

به گفته رجبی رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های محلی باید به ما کمک کنند نه اینکه مانع کارمان شده و به برخی مسائل که ارزشی ندارد پرداخته و به اختلافات دامن بزنند.

وی ادامه داد: مردم روستایی که آب شرب ندارد فرقی نمی‌کنند چه کسی مدیر است. با هیچ‌یک از مدیران تعارف ندارم هدف باید خدمت به مردم باشد.

وی تأکید کرد: بحث‌های مطرح‌شده نه در شرح وظایفم است و نه این مارک‌ها به بنده می‌چسبد.

وی در پایان گفت: اگر نماینده باصداقت کار کند درآمدی برایش حاصل نمی‌شود جز همان لذت خدمت و حل مشکلات مردم. امیدوارم در هر سنگری سرباز نظام و ولایت باشم.

انتهایس پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مارامایی

سلام این نماینده راست می گوید ، در هیچ عزل ونصبی دخالت نمی کند ، مخالف دخالت دادن تفکرات قوم گرایانه در انتصابات است . اهل زد وبند نیست و. . . همه درست است .ولی وای بر آدم های ...

0
0
پاسخ
1393-10-08 20:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.